پرسپولیس نیوز: تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری تمرینی مقابل تیم ملی سیرالئون به پیروزی رسید.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و سیرالئون در دیداری دوستانه از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

در این بازی محمدرضا خانزاده (۱۴)، علی قلی‌زاده (۱۶ و ۴۷) و کاوه رضایی (۳۵) گل‌های ایران را وارد دروازه سیرالئون کردند.

انتخاب سیرالئون برای بازی دوستانه مقابل ایران با انتقادهای فراوانی همراه بود که با توجه به تعطیلی لیگ فوتبال این کشور و عضویت نداشتن بازیکنان سیرالئون در تیم‌های باشگاهی، از این تیم به عنوان تیمی محلی یاد می‌شود.

این دیدار در راه آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ برگزار شد و شاگردان کی‌روش در تاریخ ۳ و ۷ فروردین‌ماه ۹۷ نیز به ترتیب به مصاف تونس و الجزایر خواهند رفت.

ترکیب تیم ملی ایران:

حامد لک( از دقیقه ۴۶ سید حسین حسینی)، محمدرضا خانزاده، روزبه چشمی، سعید آقایی، رامین رضاییان( از دقیقه ۵۷ پژمان منتظری)، امید ابراهیمی( از دقیقه ۴۶ کمال کامیابی‌نیا)، امید نورافکن، علی کریمی( از دقیقه ۵۴ محمد انصاری)، احمد عبدالله زاده، علی قلی زاده، کاوه رضایی( از دقیقه ۴۶ علی علیپور)
سرمربی: کارلوس کی روش

ترکیب سیرالئون:
ابراهیم تاراولی، بنگویا لانین، دنیا یئانی، عبدالله سونا، کنپسون فوفاناح، عبدالله کانو، سناس کورونا (۳۵ الحسن کورونا)، ابوبکر دانسارای، عبدالله سسی(۵۱ کرونا الهاسان)، عبدالله بنگورا، ابوبکر کارگبو
سرمربی: جان کیستر

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)