استقلال‌خوزستان دو بازیکن تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر را با قراردادی سه ساله آبی‌پوش کرد و با ایمان مبعلی نیز به توافق رسید.

بهمن روشنایی، سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا منطقه خوزستان اظهار کرد: ابراهیم صالحی و مهدی چاهکوتازاده دو بازیکنی هستند که به تاز‌گی به تیم ما پیوسته‌اند.

وی ادامه داد: همچنین با ایمان مبعلی به توافق رسیده‌ایم و در حال حاضر وی در تمرینات ما شرکت می‌کند ولی هنوز قراردادش به ثبت نرسیده و سعی می‌کنیم امروز یا فردا این کار را انجام دهیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان اضافه کرد: با کریم شاهوردی بازیکن پاس همدان نیز مذاکراتی داشته‌ایم اما توافقات نهایی را به بعد از دیدار پلی‌آف این تیم برابر ذوب‌آهن اصفهان موکول کرده‌ایم. او پس از این دیدار بازیکن آزاد محسوب می‌شود و ما می‌توانیم با وی مذاکرات نهایی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر در اردوی کرج هستیم و بازیکنان هم در دو نوبت صبح و بعدازظهر با انگیزه در حال تمرین هستند تا در لیگ برتر حضوری پرقدرت داشته باشند.

روشنایی اضافه کرد: روز شنبه (25 خردادماه) در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم‌ملی دانشجویان ایران می‌رویم و بعد از آن به اهواز بر می‌گردیم و تمرینات‌مان را دنبال خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)