كاربران بی‌خواب اینترنتی و آنهایی كه شاهد چالش‌های ملی‌پوشان ما در دنیای مجازی بودند كامنت‌هایی برای این بازیكنان گذاشتند كه در نوع خودش جالب بود.

به گزارش  جام، حواشی اردوی تیم‌ملی در اتریش حتی به تهران هم كشیده شد. در حالی كه گفته می‌شد این اردو در وین برگزار می‌شود، محل اقامت و كمپ ملی‌پوشان ما در اتریش در خارج از شهر وین است.

 

كمپ تیم‌ملی كه قبلا و در زمان حضورآری هان در پرسپولیس، محل اردوی سرخ‌ها بود این روزها مجهزتر از قبل به نظر می‌رسد و مهم ترین اتفاقی كه در این كمپ افتاده تجهیز آن به اینترنت پرسرعت است.

 

وجود همین اینترنت پرسرعت و اینكه در وین احتیاجی به فیل تر شكن و اینجور صحبت‌ها نیست باعث شده تا ملی‌پوشان كشورمان بدون هیچ دردسر و سرسختی بتوانند وارد دنیای مجازی شوند و حتی تا ساعت سه، چهار بامداد سرگرم باشند!

 

همدستی چند بازیكن تیم‌ملی و گل كردن شوخی‌های عجیب و غریب آنها باعث شده بود تا حتی بعضی از كاربران اینترنتی به تعقیب این موضوع بپردازند.

 

حسینی، ماهینی، محمدرضا خلعتبری، سردار آزمون و… از اردوی اتریش با همراهی بعضی از دوستان‌شان در تهران (مثل پیام صادقیان) تا ساعت سه، چهار بامداد در فضای مجازی مشغول سر به سر گذاشتن سوژه‌های خاص‌شان بودند!

 

حسین ماهینی كه بعید به نظر می‌رسید تا این حد اهل اینترنت و اینجور صحبت‌ها باشد، در آن ساعت شب تبلیغ افتتاح سایت اینترنتی‌اش را در اینستاگرام می‌كرد و یك پای ثابت شوخی‌های عجیب و غریب دوستانش بود.

 

خلعتبری كه پیش از این دچار یك جروبحث گروهی اینترنتی با تعدادی از دوستانش در تهران شده بود، از اتریش با پیام صادقیان در ارتباط بود و به رغم این فاصله طولانی تا توانستند آتش سوزاندند.

 

سردار آزمون بازیكن تیم روبین‌كازان كه گمان می‌رفت با توجه به شرایطش كمی حرفه‌ای‌تر رفتار كند، همانند دیگر دوستانش پای ثابت گردش مجازی آخر شب بود.

 

پوشیدن پیراهن شماره هشت برای سردار پیامدهای خوبی در برنداشت: «تیم‌ملی ما رو نگاه كنین كه چه كسی پیراهن شماره هشت رو پوشیده… وقتی یكی مثل علی كریمی نباشه، این بچه‌ها هشت رو می‌پوشن و اینجوری می‌شه… سردار باید خیلی مواظب باشه چون پوشیدن پیراهن علی‌آقا (كریمی) لیاقت می‌خواد و…»

 

كاربران بی‌خواب اینترنتی و آنهایی كه شاهد چالش‌های ملی‌پوشان ما در دنیای مجازی بودند كامنت‌هایی برای این بازیكنان گذاشتند كه در نوع خودش جالب بود: «چرا هنوز بیدارین؟ مگه شما نباید الان خواب باشین؟… با این تیم‌ملی و این بازیكن‌ها معلومه كه جام‌جهانی چی می‌شه… هرچند كه وین یكی، دو ساعت از تهران عقب‌تره ولی چطور اینها تا الان (ساعت 4 صبح) بیدارن…»

 

یكی از كاربران اینترنتی با ارسال كاریكاتوری برای ملی‌پوشان تلاش كرد تا به نوعی آنها را خجالت بدهد.

 

آنهایی كه به تیم‌ملی نزدیك هستند و بعضی از بازیكنان كه در اردوی تیم‌ملی حضور دارند، معتقدند كه كارلوس كی روش همانند اردوهای گذشته سختگیری نمی‌كند و به نوعی بی‌خیال اردو شده است: «كی روش در اردوهای قبلی و وقتی كه به جام‌جهانی صعود نكرده بودیم خیلی مراقب اردوها بود. ساعت 11 شب پشت درب اتاق‌ها می‌رفت و صدای داخل اتاق‌ها را گوش می‌كرد. اگر از اتاقی صدایی می‌شنید برخورد می‌كرد و نظم خوبی توی اردو برقرار بود. اما الان شرایط فرق كرده و كرش خیلی پیگیر این مسایل نیست. انگار كه كرش خیلی به جام‌جهانی امیدوار نیست و زیاد خودش را درگیر نمی‌كند!»

 

جالب است بدانید سرمربی تیم‌ملی بالاخره در ساعت چهار بامداد صدایش درآمد و در همان فضای مجازی آنها را تهدید كرد.

 

كی روش به زبان انگلیسی برای ملی‌پوشان در اینترنت پیغام فرستاد و حتی این فرصت را به خودش نداد تا سری به اتاق بازیكن‌ها بزند: «بروید بخوابید… لعنت بر توئیتر!»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)