مرجع خبری پرسپولیس : اسمش را گذاشتند منشور اخلاقی، اختراع شد تا فوتبال ما را پاک کند، تا ستاره ها انسانیت را در خود  پرورش دهند. این جماعت اما چه می دانند از غم او ؟

پسرک با هزار مصیبت و بدخبتی خودش را به ورزشگاه رساند تا بازیکن محبوبش را از نزدیک تماشا کند. یادش رفته بود انگار که عزیز یک هفته ای با او جدل می کرد که حلالت نمی کنم اگر درس و مشقت را رها کنی و بروی پی فوتبال بی در و پیکر ! عزیز می گفت فوتبالیست ها آدم های خوبی نیستند، تا به پول می رسند یادشان می رود از کجا آمده بودند و به کجا می روند. پسرک اما گوشش به این حرف ها بدهکار نبود. پاهایش سست شده بود آنقدر پیاده به مدرسه رفته بود تا با پول تو جیبی اش آخر هفته را به استادیوم برود. آنقدر در لذت فرو رفته بود که یادش رفت کفش های پاره اش زیر باران به برهنگی می ماند و پاهایش شلپ شلپ در آب فرو می رود ! ستاره اما دغدغه پسرک را نداشت. بنز آخرین مدلش را پشت در هتل پارک کرده بود تا به همراه باقی ستاره ها راهی ورزشگاه شود و دو ساعتی رفع تکلیف کند، بعد از آن می توانست با پول هایش زندگی کند. چه اهمیتی دارد اگر چشمان پسرک وقتی عزیز درب خانه را باز می کند از اشک هایش خیس باشد ؟

ستاره از تیمش جدا می شود و درست از تیم رقیب سر در می آورد. اینجا پسرک قانونی دارد ! قانون این است که پیراهن تیمش را ناموس می داند اما ستاره چه راحت رنگ عوض می کند . می گوید من از ته دل عاشق هوادارانم هستم، مگر بدون آن ها من ستاره می شدم ؟ خدا می داند در دلش چه می گذرد وقتی به سان چوپان دروغگو به راحتی خوردن یک لیوان آب دروغ می گوید و اصلا یادش نیست پسرک را که او سوپرمن رویاهایش بود و شب ها در ذهنش خود را جای ستاره می دید تا صدای چیک چیک سقف شکسته را  نشنود و خوابش ببرد !! ستاره اصلا نمی داند که در این آب و خاک،  پهلوان زنده را عشق است و اگر روزی روزگاری پای مبارک را از چمن سبز دو متر آن طرف تر بگذارد دیگر کسی تره هم برایش خرد نمی کند اما چه باک که حساب های بانکی پر پول آنقدر عزت نفس به هر انسانی می دهد که شاید اصلا برایش مهم نباشد جماعتی از او نفرت دارند. اینجا در فوتبال انگار هیچکس دروغ نمی گوید جز پسرک که برای تماشای مسابقه در ورزشگاه،  یک هفته ای برای عزیز بهانه چیده بود…
آری آقای ()،  پسرک به خاطر شما این همه رنج می کشد، کاش یک جو انصاف داشتید !!!

انتهای مقاله اختصاصی // پویا نوایی – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)