مرجع خبری پرسپولیس : اگرچه مدیران پرسپولیس دلیل تأخیرهای چند باره سفر دستیار کروات کرانیکار را عدم صدور ویزا می‌دانند اما واقعیت این است که او تا پیش پرداخت قراردادش را نگیرد، نمی‌آید.

 قرار بود تومیسلاو ایکوویچ دو روز بعد از حضور کرانیکار در پرسپولیس، به تهران بیاید اما سفر او تا امروز دو بار به تعویق افتاده. مدیران باشگاه می‌گویند او مشکلی برای این سفر ندارد و فقط منتظر دریافت ویزاست. حال آنکه این مربی کروات بلیط و ویزای سفرش را یک هفته قبل دریافت کرده و برای آمدن فقط منتظر است تا پیش پرداخت قراردادش را دریافت کند.

 طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار بود ایکوویچ ابتدا 120 هزار دلار از مبلغ قراردادش را بگیرد و بعد برای شروع فعالیت‌اش به تهران بیاید. اما با گذشت بیش از 10 روز از این توافق، مدیر عامل پرسپولیس برای پرداخت پول هنوز امروز و فردا می‌کند.

 آخرین بار هم قول داد تا یکشنبه – امروز- پول تومیسلاو ایکوویچ را بپردازد -که در صورت خوش قولی او، مربی کروات که از یک هفته پیش در استانبول حضور دارد- امشب به تهران می‌آید. ناگفته نماند که کل مبلغ قرارداد یک ساله ایکوویچ 250 هزار دلار است و علاوه بر پرداخت این مبلغ باشگاه موظف شده یک منزل مسکونی و یک اتومبیل را هم در اختیار او قرار دهد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)