شنبه 12 اردیبهشت (13:09)

مرجع خبری پرسپولیس: هافبك تيم فوتبال ابومسلم مشهد كه با باشگاه پرسپوليس تهران قرارداد داخلي امضا كرده است، اعلام کرد: اميدوارم هر چه سريعتر قرارداد رسمي من با اين باشگاه امضا شود و پيراهن اين تيم را بر تن كنم.

ميثم بائو، هافبك تيم فوتبال ابومسلم مشهد گفت: پس از مذاكره و موافقت با باشگاه پرسپوليس براي فصل آينده با اين تيم قرارداد داخلي امضا كردم و اميدوارم كه هر چه سريعتر زمان قانوني ثبت نقل و انتقالات آغاز شود تا پيراهن تيم پرسپوليس را بر تن كنم و قرارداد قانوني من در هيئت فوتبال ثبت شود.

وي افزود: پرسپوليس تيم بزرگي است اين تيم را دوست دارم و فكر مي كنم كه اين تيم در فصل آينده در ليگ برتر ناكامي هاي گذشته را جبران كند كه اميدوارم با قهرماني در جام حذفي اين تيم سهميه حضور در ليگ قهرمانان آسيا را نيز براي فصل آينده كسب كند.

وی درباره اينكه پيش از اين بازيكن استقلال بوده و اكنون به تيم رقيب پيوسته، بیان کرد: فوتبال ما حرفه اي شده و در فوتبال حرفه اي چنين مسايلي اجتناب ناپذير است و فكر مي كنم در فوتبال چنين انتقال هايي كاملاً معمولي است.

بائو درباره دعوتش به اردوي تيم ملي فوتبال گفت: از اينكه قطبي مرا به تيم ملي دعوت كرده است، بسيار خوشحالم و اميدوارم در ليست نهايي تيم ملي حضور داشته و بتوانم سهمي در صعود تيم ملي به جام جهاني داشته باشم.

وي در خصوص اينكه چرا برخلاف گفته‌هاي قبلي به استقلال انتقال پيدا نكرد مي‌گويد: استقلالي‌ها در چند ماه گذشته فقط به صورت حرفي با من در رابطه با حضور در تيم‌شان صحبت كردند و هيچگاه به صورت جدي خواهان حضور من نشده بودند در حالي كه پرسپوليسي‌ها از چهار ماه پيش به صورت جدي‌ خواهان حضورم بودند.
 
بائو در رابطه با اينكه چه تضميني براي عقد قرارداد داخلي‌اش با پرسپوليس وجود دارد تصريح كرد: من وقتي حرفي زدم و به كسي قولي دادم پاي حرفم مي‌ايستم تا حالا به تيمي برخلاف بدقولي نكردم اين بار هم زير حرفم نمي‌زنم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)