نگران نباشید/ تیم قلعه نویی هفدهم هم شد
مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دوست ندارم از من توقع كارهاي استثنايي داشته باشند.

به گزارش مرجع خبری به نقل از فارس، ميثم بائو در گفت و گو تصريح كرد: بازي مقابل استقلال اهواز براي ما حكم ديدار تداركاتي را داشت. من قبل از فصل هم گفته بودم بدون بازي‌هاي تداركاتي ضربه مي‌خوريم. هنوز بدن ما آماده نيست.

وي افزود: در بازي اول مقابل مس من از صد، 20 بودم اما مقابل استقلال اهواز بهتر شدم و بيشتر خودم را صاحب توپ كردم. بايد آنقدر در كنار يكديگر بازي كنيم تا به هماهنگي برسيم. مشكل پرسپوليس عدم هماهنگي و ناآماده بودن بدن بازيكنان است و اميدوارم تا هفته چهارم به شرايط ايده‌آل برسيم.
بائو درباره سردرگمي‌اش در تركيب پرسپوليس در ديدار مقابل استقلال اهواز گفت: نيمه اول بيشتر در نقش مهاجم بودم اما در نيمه دوم كاملا به جناح چپ رفتم. حس كردم كه بدنم مثل تمام بازيكنان عادت به بازي‌هاي سخت ندارد چون ما فقط تمرين كرديم و در بازي‌هاي تداركاتي محك نخورديم، بايد قبول كنيم كه تمرين مانند بازي نيست و ما اگر بيشتر در كنار هم باشيم راحت‌تر مي‌توانيم يكديگر را در زمين پيدا كنيم.
اين بازيكن تصريح كرد: از خودم راضي نيستم اما دوست هم ندارم مردم از من توقع كارهاي استثنايي داشته باشند. من بازي اول 20 درصد آماده بودم اما در بازي استقلال اهواز به مرز 35 درصد آمادگي رسيدم. براي رسيدن به صددرصد زمان مي خواهم تا بازيكن دلخواه مردم باشم.
بائو يادآور شد: كادر فني در اين موضوع هيچ تقصيري ندارد. ما تمرينات خود را دير شروع كرديم و فقط 20 روز در كنار هم بوديم اما استقلال اهواز 2 ماه تمرين كرده و بازي هاي تداركاتي را در خانه خود انجام داده است. اگر الان از من تست بدني بگيريد جزء بهترين‌ها هستم و در تمام تست‌ها بدون شك قبول مي‌شوم اما در زمين از لحاظ بدني دچار مشكل مي‌شوم چون هنوز در تقسيم كارها و كار تيمي مشكل داريم. البته خيلي از تيم‌ها در ليگ برتر اين مشكل را دارند.
بائو خاطرنشان كرد: هواداران پرسپوليس فراموش نكنند استقلال در فصل قبل حتي به مكان هفدهم جدول رفت و در همان زمان قلعه نويي به همه قول داد كه قهرمان مي‌شود و به خواسته خود رسيد. من هم حالا به تيم اميدوار هستم كه اول سهميه آسيا را بگيريم و بعد قهرمان شويم و به هواداران پرسپوليس مي‌گويم كه نگران نباشند.
هافبك پرسپوليس درباره عدم حضورش در ليست تيم ملي گفت: ليست قطبي براي امسال نيست و قطعا با توجه به بازي هاي فصل قبل است. من وقتي كه در ابومسلم بودم در هفته پنجم توانستم يك بازيكن واقعي باشم و بازي به بازي بهتر شدم كه بازي برابر مقابل پرسپوليس اوج آمادگي من بود. امسال نيز به همين هدفم مي‌رسم و شكي ندارم چون مي‌خواهم به تيم ملي و حتي اروپا بروم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)