خبرگزاری پرسپولیس : هافبک تیم استقلال گفت: تیم ما با اقتدار صدرنشین لیگ برتر است اما هواداران زیادی به استادیوم نمی آیند.

میثم بائو  درباره بازی با سایپا اظهار داشت: بسیار خوب بازی کردیم و حقمان این بود پیروز شویم. سایپا را در جام حذفی هم شکست داده بودیم و تا حدود زیادی آنها ما را می شناختند. با این حال بازی خوبی انجام دادیم و 3 امتیاز را مال خود کردیم.

وی درباره نیمکت نشینی اش عنوان کرد: من حدود یکماه مصدوم بودم و تازه به تمرینات گروهی اضافه شده ام البته برایم مهم نیست که بازی کنم یا نه. استقلال آنقدر بزرگ است که نیمکت نشینی در آن هم افتخار باشد. مهم پیروزی تیم است که خداراشکر این هفته ها روی دور برد هستیم.
هافبک استقلال همچنین گفت: تا پایان فصل بازی های زیادی باقی مانده است و قطعا به همه نفرات بازی می رسد اما اگر نرسید هم ایرادی ندارد.

بائو در خاتمه عنوان کرد: من واقعا نمی دانم چرا اینقدر تعداد کمی هوادار به ورزشگاه می آید. تیم ما با اقتدار صدرنشین لیگ برتر است اما هواداران زیادی به استادیوم نمی آیند، با این حال برای تیم پرسپولیس شرایط بهتر است. فوتبال بدون هواداران لذتی ندارد و از هواداران می خواهم به ورزشگاه بیایند و حمایتمان کنند تا به روند موفقیت آمیز خود ادامه دهیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)