مرجع خبری پرسپولیس : هافبك پرسپوليس گفت: شك نكنيد با ارائه بازي‌هاي خوب به صدر جدول بازمي‌گرديم.

 

حسين بادامكي در خصوص آخرين وضعيت مصدوميتش اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش كادر پزشكي و بدنساز تيم در حال حاضر هيچ مشكلي ندارم و با تمرينات پرفشار و با توپ در اردوي كيش صددرصد آماده مي‌شوم. شانس خوب من بود كه ليگ برتر تعطيل شد تا من مسابقات را به دليل مصدوميت كمتر از دست بدهم.

 

وي افزود: من هم مثل همه بازيكنان به دليل امتياز از دست دادن‌هاي بيهوده در دو بازي گذشته بسيار ناراحت هستم اما شك نكنيد اين تيم به صدر جدول برمي‌گردد.

 

بادامكي درباره علت گل خوردن‌هاي پرسپوليس در دقايق اضافه بازي گفت: بچه ها تلاش خود را مي‌كنند اما بايد بدانيم تمركز خود را بايد در دقايق اضافه بازي نيز حفظ كنيم تا حريفان ما را غافلگير نكند.

 

 

بادامكي درباره برخي بي‌احترامي‌ها به پرسپوليسي‌ها در تبريز عنوان كرد: هيچ كس توهين به باقري، كاشاني و دايي تأييد نمي‌كند. آقا كريم هميشه افتخار ما است كه آذري زبان هم است. دايي و كاشاني نيز خدمات زيادي به ورزش كرده‌اند.

وي در خصوص بازي مقابل استقلال كه 23 مهر برگزار مي‌شود گفت: احساس مي‌كنم كه فعلا زود است به اين بازي فكر كنيم اما از هواداران مي‌خواهم نگران دربي نباشند. قطعا برنامه‌هاي ويژه‌اي براي آن بازي خواهيم داشت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)