درست است تيم ملي خوب نتيجه نگرفته ولي الان نبايد همه چيز را سر بازيکنان تيم ملي و سرمربي خراب کنيم. کي‌روش مربي بزرگي است که مطمئنا موافق خواهد شد.

بادامکي حرف‌هايش را در مورد بازي با تراکتور اين‌گونه آغاز مي‌کند: «اميدوارم بازي خوبي از آب در بيايد و نکته مثبت اين است که هر دو تيم دنبال بازي خوب کردن هستند و همين موضوع بازي را قشنگ مي‌کند.» او در پاسخ به اين سئوال که فکر نمي‌کني تماشاگران دو تيم روي سکوها حاشيه به وجود بياورند، خاطرنشان مي‌کند: «من فکر مي‌کنم اتفاقاتي که در سال‌هاي گذشته رخ داده، فراموش شده است. تماشاگران ملوان و تراکتور مشکلي با يکديگر ندارند و آنها به خوبي مي‌دانند که اگر حاشيه درست شود بازي خوبي را شاهد نخواهند بود. ما در اين بازي ميزبان هستيم و با اين که تراکتور تيم خوبي است بايد 3 امتياز را بگيريم.»

از بادامکي در خصوص طلبي که از باشگاه پرسپوليس دارد و اين که آيا قصد شکايت ندارد سئوال مي‌کنيم و او مي‌گويد: «من چند بار با مسئولان پرسپوليس صحبت کردم و آنها گفتند که فعلا بايد صبر کنم. من دوست ندارم از پرسپوليس بابت طلبي که دارم شکايت کنم و آقاي رويانيان هم مدير باشخصيتي است. فکر مي‌کنم با حرف زدن همه چيز درست شود.»

بادامکي در خصوص شرايط تيم ملي و انتقادهايي که از کي‌روش صورت گرفته مي‌گويد: «درست است تيم ملي خوب نتيجه نگرفته ولي الان نبايد همه چيز را سر بازيکنان تيم ملي و سرمربي خراب کنيم. کي‌روش مربي بزرگي است که مطمئنا موافق خواهد شد ولي متأسفانه خيلي از انتقادها مغرضانه است. من معتقدم بايد منطقي باشيم و الان از تيم ملي حمايت کنيم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)