پرسپولیس نیوز: بازیکن سابق پرسپولیس گفت:فکر نمی‌کنم جایگاه دو تیم در جدول در نتیجه دربی تاثیر گذار باشد چرا که این دو دیدار با دیگر باز‌ی‌های لیگ برتر متفاوت است و شرایط خاص خودش را دارد.

حسین بادامکی در خصوص آخرین وضعیت تیم مشکی‌پوشان مشهد اظهار داشت: متاسفانه شرایط خوبی نداریم. همانطور که می‌دانید تیم در مسابقات نمی‌تواند شرکت کند و ما هم مثل شما از طریق رسانه‌ها و مطبوعات متوجه شدیم که مسئولان باشگاه مشکی‌پوشان قصد تیمداری ندارند و قرار است از رقابت‌های لیگ دسته اول کنار بروند. در حال حاضر نه تمرین می‌کنیم و به خاطر مسائل مالی هم نمی‌توانیم بازی کنیم، فکر می‌کنم تا جمعه فرصت داشته باشیم. اگر مشکلات حل نشود فدراسیون اجازه نمی‌دهد مشکی‌پوشان در رقابت‌های لیگ دسته اول شرکت کند و مطمئنا از دور رقابت‌ها حذف خواهیم شد.

وی در ادامه درباره دربی پایتخت و اینکه چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد، اظهار داشت: دربی مطمئنا بازی زیبایی خواهد بود چرا که هر دو تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارند که می‌توانند بازی خوبی به نمایش بگذارند امیدوارم در پایان تیم محبوبم پرسپولیس برنده بازی شود.

بادامکی در ادامه درباره اینکه آیا شرایط دو تیم در جدول در نتیجه دربی تاثیر خواهد داشت یا خیر، گفت:فکر نمی‌کنم جایگاه دو تیم در جدول تاثیر گذار باشد چرا که این دیدار با دیگر باز‌ی‌های لیگ برتر متفاوت است و شرایط خاص خودش را دارد. هر دو تیم با قدرت و انگیزه بالا به میدان می‌روند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره شرایط فعلی استقلال گفت:شرایط استقلال از زمانیکه شفر به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت می‌کند بهتر شده است. خوب بازی می‌کنند و نتایج خوبی هم کسب کرده است. حالا درست است که امسال آنطور که باید و شاید نتیجه نگرفته و از لحاظ نتیجه هواداران ناراضی هستند اما زمانی که بازیکنان جدید به تیم اضافه می‌شوند زمان می‌خواهد تا به هماهنگی‌های لازم برسند. مطمئنا شفر رفته رفته با استقلال بهتر نتیجه می‌گیرد.

وی درباره شرایط پرسپولیس گفت: پرسپولیس شرایط متفاوتی دارد چرا که از جذب بازیکن محروم است و تا نیم فصل نمی‌تواند بازیکن جدیدی را جذب کند. شرایط باعث شد تا تیم سال گذشته تقریبا حفظ شود و این اتفاق باعث شد تا برانکو با تیم نتیجه قابل قبولی کسب کند اما با کمبود نفرات رنج می‌برد. در حال حاضر پرسپولیس شرایط بهتری دارد و در رده دوم جدول قرار دارد.

بادامکی در پایان درباره اینکه چه نتیجه‌ای در دربی رقم می‌خورد،‌گفت:‌من به عنوان یک پرسپولیسی دوست دارم تیم محبوبم پیروز شود. جز این خوشحال نمی‌شوم اما پیش‌بینی بسیار سخت است. امیدوارم نتیجه پرگلی رقم بخورد. دوست دارم ۳ بر ۲ یا ۴ بر ۳ پرسپولیس برده شود و یک بازی زیبا و تماشاگرپسندی را شاهد باشیم تا همگان از دربی لذت ببرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)