مرجع خبری پرسپولیس : هافبكى كه در اين چند فصل اخير در پست هاى متفاوتى، در كمربند خط ميانى به پرسپوليسى ها كمك كرده است. حسين بادامكى كه به تازگى به جرگه متأهلين پيوسته است و زندگى جديديش را شروع نموده در گفت وگويى كه با ما داشت، پاسخهاى جالبى به سؤالات ما داد.

• اوضاع پرسپوليس روبه راه است؟
– خوشبختانه شرايطمان خيلى خوب است و با اجراى برنامه هاى منظم تمرينى و اردوها يى كه داشتيم، وضعيتمان در حد ايده ال قرار گرفته است. در مجموع فكر مى كنم پرسپوليس در فصل بدنسازى جزو موفق ترين تيمهاى حاضر در ليگ است.

•شرايط تيم به لحاظ يارگيرى و فعاليت در فصل نقل وانتقالات در حد رضايت بوده است؟
– به نظر من ،پرسپوليس از اين جهت نيز جزو تيمهاى موفق بوده است. ما بازيكنان خوب و با قابليت  بالاى فنى را جذب كرده ايم و در كنار نفرات قبلى، مى توانيم يك تيم خوب را بسازيم. مهره هاى خوبى كه به پرسپوليس آمده اند سال قبل در تيمهاى خود جزو نفرات اصلى و تأثيرگذار بوده اند. به هر صورت ما در هر پست ۲ ۳، بازيكن داريم و از لحاظ مهره با كمبود مواجه نيستيم.

 

 

• و اين يعنى سخت شدن رقابت ها در هر پست؟
– طبيعى است كه اينطورى شود. اين رقابت ها باعث پيشرفت مى شود و در نهايت به نفع تيم خواهد بود. وقتى در تيمى رقابت سالم باشد، صددرصد باعث پيشرفت تيم خواهد بود و در طول فصل دغدغه اى به لحاظ كمبود بازيكن نخواهيم داشت.

• حسين بادامكى امسال قرار است در چه پستى حضور پيدا كند؟
– هنوز اين مسأله مشخص نيست. من در فصل قبل در طول فصل درهر كجا دايى بخواهد بازى مى كنم پست  هاى مختلفى در خط هافبك بازى كرده ام و از اين جهت مشكلى ندارم. به هرحال امسال هم هر كجا على آقا و كادرفنى صلاح بدانند آماده  هستم در خدمت تيم پرسپوليس باشم.

• در مورد آينده پرسپوليس خوشبين هستى؟
– چرا خوشبين نباشم؟! ما فاكتورهاى لازم و كافى را براى موفقيت داريم و همين مسأله اميدوارمان كرده كه بتوانيم در فصل جديد، نهايت تلاشمان را بكار بگيريم تا بهترين بازيها و بهترين عملكرد را از خودمان به نمايش بگذاريم. ان شاء الله با استارتى پرقدرت در بازى اولمان مقابل تراكتورسازى در استاديوم آزادى ثابت مى كنيم لياقت و شايستگى اين را داريم كه بهترين و محبوب ترين تيم ايران لقب بگيريم.

•در ساير جامها چطور؟
– ما امسال ۳ جام پيش روى داريم و تمام تلاشمان اين است كه در هر ۳ جام با قدرت كارمان را شروع كنيم و براى قهرمانى بجنگيم. كارمان خيلى سخت است و مشكل است اما دور از دسترس و محال نيست. عزم ما جزم است امسال مدعى شماره يك براى رسيدن به اين ۳ قهرمانى باشيم.

• و حرف آخر؟
– ما براى رسيدن به اهدافمان جز تلاش و كوشش خودمان و كادرفنى، به حمايت هوادارانمان نيز نيازمند هستيم و از آنها مى خواهيم مثل هميشه در كنار ما و حامى ما باشند. اگر اين مسأله و اين حمايت را در كنارمان ببينيم به طور حتم، مى توانيم به تمامى اهدافى كه براى پرسپوليس در سر داريم، دست پيدا كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)