حسین بادامکی سال‌ها در پرسپولیس بازی کرد و گل‌های ارزشمندی برای این تیم به ثمر رساند که با آنها، خاطرات زیادی دارد.

بادامکی چند سالی است که از تیم محبوبش جدا شده و به مشکی‌پوشان پیوسته. هافبک تیم مشهدی تا الان چند بار مقابل تیم سابقش قرار گرفته اما همچنان می‌گوید بازی با پرسپولیس برایش سخت است. بازی با تیمی که حس خاصی نسبت به آن دارد. حسین بادامکی که خودش را برای بازی با پرسپولیس آماده می‌کند، خیلی امیدوار است که بتواند از این حریف بزرگ، امتیاز بگیرند و حتی مقابل آن به پیروزی برسند. بادامکی در مورد شرایط مشکی‌پوشان، بازی با پرسپولیس و … حرف‌های جالبی دارد.

با تغییراتی که مشکی‌پوشان داشته و آمدن بازیکنان و البته کادرفنی جدید، اوضاع چطور است؟

شرایط نسبت به نیم فصل اول خوب شده و اتفاقات خوبی افتاده. با آمدن عنایتی شرایط تیم بهتر شده و نتایج خوبی گرفتیم. ما در ۳ بازی نیم فصل دوم الحمدا… نتایج خوبی نسبت به نیم فصل اول گرفتیم و شرایط بهتر شده. در واقع هم به لحاظ فوتبالی، هم نتیجه و هم توجه مدیران باشگاه به تیم، شرایط بهتر است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

در نیمه دوم بازی با فولاد خوزستان خیلی خوب کار کردید و حتی شانس کسب پیروزی داشتید اما به آن نرسیدید که این مساله نشان می‌دهد هنوز کمی بدشانس هستید…

من فکر می‌کنم در بازی با فولاد که تیم خیلی خوبی است و در رده دوم جدول قرار دارد، خیلی خوب کار کردیم. ما در نیمه اول هم ۲، ۳ موقعیت گل داشتیم اما روی یک غافلگیری گل خوردیم. در این بازی شرایط تیم‌مان خوب بود و خیلی تلاش کردیم اما تساوی مقابل تیم خوب فولاد مثل برد می‌ماند که ارزش زیادی دارد. در کل ما از نظر فنی خیلی بهتر شده‌ایم و چند بازیکن جدید اضافه شده که مشکل کمبود بازیکن را حل کردند چون ما در اواخر نیم فصل اول با مشکل کمبود مواجه بودیم اما با اضافه شدن بازیکنان جدید و البته بازگشت تعدادی از بازیکنان که به دلایلی آنها را از دست داده بودیم، شرایطمان خوب شده.

این هفته هم یک بازی حساس و مهم مقابل پرسپولیس دارید. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

حساسیت بازی از این نظر که ما شرایط خوبی در جدول نداریم، خیلی بالا است. ما هنوز شرایط خوبی در جدول نداریم. البته به تیم‌های بالاترمان نزدیک شدیم اما هنوز جایگاه‌مان خوب نیست و شرایط به صورتی است که باید حتما از این بازی خانگی مقابل پرسپولیس امتیاز بگیریم. بازی مقابل پرسپولیس هم همیشه سخت است. لازم نیست در مورد این مساله توضیح دهم چون همه می‌دانیم پرسپولیس تیم خیلی خوب و قهرمان لیگ است.

بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار نمی‌شود؟

نه، ما ورزشگاهی جز ورزشگاه ثامن نداریم. تا الان در مورد ورزشگاه امام رضا(ع) زیاد صحبت کردیم که فکر می‌کنم این مساله دیگر لوث شده.

شما با توجه به سال‌هایی که در پرسپولیس بازی کردی، همیشه حس خاصی به این بازی داری. برای این بازی هم ظاهرا انگیزه زیادی داری…

خب بالاخره من سال‌های خوبی در پرسپولیس داشتم و همیشه بازی کردن جلوی این تیم برایم سخت است اما تلاش می‌کنم تیم مشکی‌پوشان موفق باشد. من با تمام احترامی که برای پرسپولیسی‌ها قایلم باید بگویم با تمام توان به میدان می‌روم تا برای تیمم موثر باشم.

اگر گل بزنی چه کار می‌کنی؟

مهم نیست چه کسی گل بزند اما من یک بار به پرسپولیس گل زدم که شادی نکردم. اگر این اتفاق بیفتد باز هم همان مساله تکرار خواهد شد.

برای برد به میدان می‌روید یا به تساوی هم راضی هستید؟

ما با توجه به اینکه بازی‌مان خانگی است تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که حداکثر امتیازات را بگیریم. پس برای برد به میدان می‌رویم و تلاش می‌کنیم با دست پر از زمین خارج شویم.

نتیجه را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

پیش‌بینی سخت است اما ما باید بازی را ببریم.

مشکی‌پوشان در چند سال اخیر نشان داده حریف سرسختی برای پرسپولیس است و فصل گذشته هم موفق شدید در بازی آخر ببرید و در لیگ برتر ماندگار شوید…

بازی پارسال خیلی خاص بود. پرسپولیس در آن بازی قهرمانی‌اش مسجل شده بود و با تیم دوم به میدان آمد که بازیکنان نیمکت‌نشین هم انگیزه بالایی داشتند و می‌خواستند خودشان را نشان دهند. این مساله کار ما را خیلی سخت کرده بود اما در نهایت انگیزه تیم و شرایط ما متفاوت بود که توانستیم ببریم. در کل همیشه جلوی پرسپولیس خوب بازی می‌کنیم که امیدوارم این مساله امسال هم تکرار شود.

فکر می‌کنی مشکی‌پوشان بتواند در لیگ برتر بماند؟

وا… الان شرایط خوبی داریم اما همه چیز بستگی به خودمان دارد. درست است که حریفان امتیاز از دست می‌دهند اما ما باید امتیازات کامل را بگیریم و خوب کار کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)