پرسپولیس نیوز: بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس باز هم می‌تواند قهرمانی را تکرار کند اما به شرطی که خودمان به خودمان ضربه نزنیم.

حسین بادامکی درباره حضور گابریل کالدرون در تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: او یک مربی شناخته شده است اما در عین حال فکر می‌کنم که کار سختی در پرسپولیس داشته باشد. کالدرون تجربه بالایی دارد و امیدوارم با گذر زمان بتواند با شرایط فنی فوتبال ایران و همچنین فرهنگ ما آشنایی بیشتری پیدا و افتخارات پرسپولیس در سال‌های گذشته را تکرار کند.

وی با اشاره به حفظ بدنه اصلی تیم پرسپولیس افزود: این یک امتیاز بزرگ برای کالدرون است. بازیکنان پرسپولیس چند سال در کنار هم هستند و شرایط بسیار خوبی دارند و فکر می‌کنم اگر کارهای تاکتیکی مربی با حضور این بازیکنان اجرا شود, جواب خواهد داد.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره حرف و حدیث‌هایی که پیرامون لیست خروجی باشگاه وجود دارد, عنوان کرد: هر مربی تفکر خاص خودش را دارد. برخی بازیکنان شاید از لحاظ فنی خوب باشند اما در تفکرات یک مربی خاص جایی نخواهند داشت و این موضوع بسیار طبیعی است اما اگر بنا باشد برای بازیکنانی که قرار است از تیم جدا شوند, ارزش قائل نشویم یا بی‌احترامی کنیم این اتفاق خوبی نیست. شاید یک بازیکن، مدنظر یک مربی نباشد اما باید با احترام متقابل جدایی صورت بگیرد. اگر قرار به جدایی باشد باید صادقانه و با احترام صحبت شود.

بادامکی درباره اینکه عده‌ای اعتقاد دارند با جدایی برانکو پرسپولیس نمی‌تواند قهرمان لیگ برتر شود, گفت: نمی‌شود نقش برانکو رادر پرسپولیس و موفقیت‌هایش نادیده گرفت اما او به تنهایی این موفقیت‌ها را کسب نکرده و ابزارهای بسیار خوبی در کنارش داشت. درست است که ما یکی از ارکان موفقیت را از دست دادیم اما پرسپولیس تیم کوچکی نیست و مربی جدیدی که الان جایگزین برانکو شده نیز مربی کوچکی نیست. پرسپولیس می‌تواند در این حالت هم قهرمانی را تکرار کند. با این حال نباید حریفان پرسپولیس را نادیده بگیریم و آنها با قدرت خاصی خود را تجهیز می‌کنند. استقلال مربی خارجی آورده و سپاهان و تراکتورسازی نیز نفرات خوبی جذب کرده‌اند و پرسپولیس با این شرایط سال راحتی نخواهد داشت. همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس که قهرمان سه دوره پیاپی لیگ برتر است, انگیزه زیادی دارند. با این شرایط پرسپولیس باز هم می‌تواند قهرمانی را تکرار کند به شرطی که ما، بازیکنان, مربیان, مدیران و هواداران، خودمان به خودمان ضربه نزنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)