چهارشنبه 30 بهمن (16:30)

مرجع خبری پرسپولیس: صدر نشین لیگ برتر با 4 گل از مقاومت سپاسی شکست خورد !

تیم فوتبال استقلال تهران با قبول شکست 4 بر یک برابر مقاومت سپاسی شیراز ، سنگین ترین شکست خود در هشتمین دوره رقابتهای لیگ برتر را متحمل شد.
در ادامه هفته بیست و هفتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت 14 امروز دو تیم مقاومت سپاسی شیراز و استقلال تهران در ورزشگاه حافظیه شیراز و به قضاوت هدایت الله ممبینی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم مقاومت سپاسی با نتیجه 4 بر یک مهمان تهرانی خود را شکست داد.
در این دیدار ابتدا مصطفی صبری در دقیقه 30 گل اول را وارد دروازه استقلال کرد و در دقیقه 35 نیز محمد ایران پوریان گل دوم را وارد دروازه وحید طالب لو کرد تا استقلال پس از مدتها نیمه اول را با شکست 2 بر صفر به رختکن برود.
در شروع نیمه دوم شاگردان امیر قلعه نویی برای جبران این شکست حملاتی را روی دروازه مقاومت پی ریزی کردند اما مدافعان شیرازی در روزی کم اشتباه تمام حملات آبی پوشان را بی اثر گذاشتند.

مقاومت سپاسی که در نیمه دوم دل به ضد حملات خوش کرده بود در دقیقه 67 این دیدار توسط امین متوسل زاده به گل سوم نیز دست یافت تا کار استقلال برای ادامه بازی مشکل شود.
امیر قلعه نویی که نمی خواست ششمین شکست این فصل تیمش رقم بخورد تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کرد اما این تغییرات هم نتوانست مانع از شکست سنگین آبی پوشان شود.
در دقیقه 71 این دیدار علیرضا عباسفرد یکی از گل های خورده استقلال را جبران کرد اما در دقیقه 92 علی ممبینی موفق شد با ضربه ای زیبا چهارمین گل مقاومت را وارد دروازه استقلال کند.
شاگردان امیر قلعه نویی با وجود این شکست همچنان با 53 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)