پرسپولیس نیوز : رئیس تربیت‌بدنی نیروهای مسلح گفت: محمودزاده چطور ادعا کرده که دیگر تیم نظامی در فوتبال نداریم؟! مگر او می‌تواند قوانین مجلس را نقض کند؟

سردار مهرعلی باران چشمه در مورد اینکه فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال اعلام کرده در فوتبال دیگر تیم نظامی نداریم و سایر تیم‌ها می‌توانند بازیکن سرباز جذب کنند به شرطی که از تربیت‌بدنی نیروهای مسلح مجوز داشته باشند، اظهار داشت: این مساله را تکذیب می‌کنم. تیم نظامی داریم. تیم‌های فجرسپاسی و ملوان بندرانزلی در لیگ دسته اول، تیم‌ مقاومت و شهدای نیروی زمینی در لیگ دسته دوم از جمله تیم‌ها نظامی فوتبال هستند. تیم‌های دیگری هم مثل عقاب و… را هم داریم که نظامی محسوب می‌شوند.

وی افزود: چطور محمودزاده جرات کرده چنین ادعایی را مطرح می‌کند؟! مگر او می‌تواند چنین ادعایی بکند و قوانین مجلس شورای اسلامی را نقض کند؟! از قول من به محمودزاده سلام برسانید و بگویید دیگر چنین حرف‌هایی نزند!

باران چشمه در مورد وضعیت بازیکنان تراکتورسازی تبریز بعد از واگذاری به مالک خصوصی گفت: بله تراکتورسازی واگذار شده است اما من از طریق فارس برای اولین مرتبه اعلام می‌کنم که بازیکنان سربازی که به دلیل سربازی به تراکتورسازی رفته‌اند تا پایان خدمت سربازی خود در تراکتورسازی خواهند ماند و به تیم دیگری نخواهند رفت.

رئیس تربیت‌بدنی نیروهای مسلح در مورد اینکه ظاهرا برخی از تیم‌های دیگر لیگ برتر هم درخواست جذب بازیکن سرباز داشته‌اند گفت: بله درخواستی برای جذب بازیکن سرباز به تیم‌های استقلال و پرسپولیس داشتیم اما این درخواست مورد تایید قرار نگرفت و تربیت بدنی نیروهای مسلح با این درخواست موافقت نکرده زیر قانون چنین اجازه‌ای را به ما نمی‌دهند. تنها درخواست جذب بازیکن سرباز برای این دو باشگاه آمده بود که تایید نشد.

سردار باران چشمه در مورد وضعیت خروجی بازیکنان تیم امید برای حضور در بازی‌های آسیایی گفت: دیروز با یکی از مسئولان تیم امید در این مورد صحبت کردم. تنها درخواست ما برای حل این مساله آن است که سرپرست تیم امید یک ماه قبل از اعزام وفق مقررات اسامی بازیکنان را به ما اعلام کند و قطعا بازیکنانی که منعی برای خروج نداشته باشند مشکلی برای خروج از کشور نخواهند داشت اما افرادی که به طور مثال سرباز فراری بوده‌اند و… شرایط خروج نخواهند داشت.

وی در مورد وضعیت مهرداد پولادی بازیکنی که سرباز فراری بود گفت: وضعیت او هم مثل سایر سربازان است و اگر وارد کشور شود مطابق مقررات با او برخورد خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)