پرسپولیس نیوز : سرخپوشان در آخرین روز تمرینات خود در واراژدین و پیش از بازگشت به آب و هوای گرم تهران، بارندگی شدیدی را تجربه کردند که آنها را راهی سالن کرد.

واراژدین امروز صبح شاهد بارندگی شدید و دامنه‌داری بود که باعث شد سرخپوشان تمرین نوبت اول امروز چهارشنبه را در سالن انجام بدهند.

تمرین پرسپولیس در دو بخش سالن بدنسازی و سالن فوتسال انجام شد. بازیکنان در ابتدا و انتهای تمرین به سالن بدنسازی و وزنه رفتند که مجموع این تمرینات ۱۰۰ دقیقه به طول انجامید.

شروع تمرین در سالن بدنسازی بود که در این تمرین همه نفرات حضور داشتند. بخش دوم تمرین در سالن فوتسال انجام شد.

در سالن فوتسال در کنار کارهای بدنی، کار با توپ و بازی فوتبال هم در دستور کار قرار گرفت که در این بخش به روال روزهای گذشته، ربیع خواه، سرخپوشان را همراهی نکرد. سرخپوشان برای پایان دادن به تمرین خود نیز وارد سالن بدنسازی شدند و به کار با وزنه پرداختند.

* تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود در اردوی کرواسی را عصر امروز چهارشنبه، یک ساعت زودتر از برنامه قبلی انجام خواهد داد.

آخرین تمرین پرسپولیس در واراژدین عصر امروز انجام خواهد شد چرا که سرخپوشان پیش از ظهر فردا پنجشنبه برای بازگشت به تهران، محل اردوی خود را به قصد زاگرب و از آنجا به دبی و سپس تهران ترک می‌کنند.

تمرین عصر امروز یک ساعت زودتر از موعد قبلی و از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی آغاز می‌شود که این موضوع به دلیل بازی امشب کرواسی و انگلیس در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)