مرجع خبری پرسپولیس : عمادرضا از معدود بازیکنان خارجی با کیفیتی است که در لیگ برتر ایران حضور داشته. بازیکنی که چند سالی بحث پیرامون حضورش در پرسپولیس مطرح شده اما هربار بی نتیجه مانده است.


 

در نقل و انتقالات پیش فصل لیگ دهم هم عمادرضا پای میز مذاکره با پرسپولیسی ها نشست اما در حالی که توافقات کلی برای امضای قرارداد صورت گرفته بود، ناگهان از الزمالک مصر سر در آورد.


 

رسانه های مصری رقم قرارداد عمادرضا را نجومی می دانند اما مهاجم عراقی و مدیربرنامه هایش اصرار دارند رقم دریافتی را کمتر از پیشنهادهای لیگ ایران بیان کنند.

 

 

این روزها در حالی که جدایی هروه اوسال از پرسپولیس و نیاز این تیم به جذب یک مهاجم جدی شده، شایعاتی در برخی محافل خبری در خصوص مذاکره باشگاه پرسپولیس با مهاجم ناراضی الزمالک به گوش می رسد.

  

خبری که نخستین بار توسط سایت خبرآنلاین وابسته به سرویس رسانه ای «خبر» مدعی آن می شود اما روزنامه خبرورزشی و سایت تابناک بر این مذاکره اصرار می ورزند.

 

محمد رسایی قائم مقام باشگاه پرسپولیس با تکذیب خبر مذاکره با عمادرضا می گوید: «ما به یک مهاجم نیاز مبرم داریم و عمادرضا هم مهاجم است، با این حال چیزی از مذاکره با عماد  نشنیده ام»

 

ساعتی بعد حسین عبدی در مصاحبه ای به این شایعه دامن می زند و می گوید: «ما به یک بازیکن در حط حمله احتیاج داریم و امیدوارم مدیریت باشگاه در این خصوص تصمیم گیری کنند»

 

این در حالیست که همزمان با اعتراضات گسترده هواداران سپاهان به عملکرد رضا عنایتی، منابع خبری از تمایل این باشگاه برای جذب آقای گل لیگ نهم خبر می دهند. خبری که با در نظر گرفتن روابط تیره مهاجم عراقی با امیر قلعه نوعی چندان جدی به نظر نمی رسد.

 

خانواده عمادرضا هم در مصر شرایط مساعدی ندارند و همسر این بازیکن عراقی علاقه وافری به حضور دوباره در ایران دارد. با توجه به مشکل تحصیلی فرزند مهاجم عراقی و ضرورت حضورش در یک مدرسه عرب زبان، پرسپولیس محتمل ترین گزینه برای مهاجم الزمالک محسوب می شود.

 

با این حال سوالی که در ذهن متبلور می شود این است: «عمادرضا با طرح چنين ادعايي قصد بازارگرمي داشته و مي‌خواهد با شرايط بهتري به فوتبال ما برگردد يا از كودكي‌اش پرسپوليسي بوده كه حاضر به پرداخت جريمه براي آمدن به اين تيم است؟»

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)