پرسپولیس نیوز : اعلام فهرست 24 نفره تیم ملی فوتبال ایران برای شرکت در جام جهانی 2014 برزیل از سوی کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی این تیم، بازتاب وسیعی در رسانه های تصویری و نوشتاری کشورهای منطقه داشت.

خبر انتشار فهرست نهایی اعضای تیم ملی فوتبال از سوی کی روش بارها از شبکه های تلویزیونی پخش شد و این خبر تیتر یک سایت های خبری عرب زبان قرارگرفت.

شبکه های تلویزیونی ملی و ورزشی کویت، بی ان اسپورتس قطر، دبی و ابوظبی امارات، عمان، عراق اسپورت، سوریه، العربیه، ام بی سی، بی بی سی عربی و فارسی و… بارها این خبر را به همراه تصاویری از تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان را پخش کردند.

بی ان سپورت قطر (الجزیره سابق) در تحلیلی از نفرات انتخاب شده گزارش داد: کارلوس کی روش در این میان محمدرضا خلعتبری بازیکن باشگاه پرسپولیس را که در اغلب دیدارهای دور مقدماتی در ترکیب تیم ملی ایران حضور داشته، نادیده گرفته و ازخدمات سردار آزمون بازیکن آینده دار زینیت سان پرتسبورگ روسیه نیز صرفنظر کرده است.

به گزارش این شبکه، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران قرار است امروز /دوشنبه/ میان هاشم بیک زاده و رضا خان زاده یکی را انتخاب کند و لیست 23 نفره خود را قطعی کند.

الدوری والکاس بادرج خبر اعلام لیست نهایی تیم ملی ایران برای جام جهانی 2014 نوشت: هاشم بیک زاده که در دیدار تدارکاتی ایران مقابل مونته نگرو دچار مصدومیت شد، شاید این همایش بزرگ فوتبال را از دست بدهد و به همین دلیل سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خان زاده را جایگزین احتمالی وی در لیست خواهد کرد.

دبی اسپورت با یادآوری اینکه پیش از این تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در جام های جهانی 1978، 1998 و 2006 شرکت داشته است، گزارش داد: حضور در برزیل 2014 چهارمین حضور تیم ایران در بزرگترین رویداد فوتبال جهان، رقم خواهد زد.

رسانه های مذکور دربخش های مختلف خبری یکشنبه شب و روز دوشنبه نفرات برگزیده در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران باذکر پست و نام باشگاه معرفی کردند و یادآور شدند که تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل که از 23 خردادماه جاری آغاز می شود، در گروه F با تیم های نیجریه، آرژانتین و بوسنی بازی خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)