مرجع خبری پرسپولیس : پايگاه خبري فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) نوشت: تيم ذوب‌آهن با غلبه بر الامارات به جمع 16 تيم برتر ليگ قهرمانان آسيا رسيد و پرسپولیس به مسابقات بازگشت.

سايت این فدراسیون در گزارشي از عملكرد تيم‌هاي باشگاهي قاره پهناور، پيكارهاي انجام شده توسط نمايندگان ايران در اين مسابقات را مورد ارزيابي قرار داد.
اين سايت در ابتداي گزارش خود با اشاره‌ به بازي ذوب‌آهن اصفهان و الامارات نوشت: محمد قاضي ده دقيقه قبل از پايان بازي در ورزشگاه تيم اماراتي، با پاس ايگور كاسترو تك گل بازي را زد و باعث حفظ ركورد بي‌شكستي تيم ايراني در گروه چهارم شد.

اين رسانه‌ معتبر در مورد پرسپوليس نيز عنوان كرد: پرسپوليس اميد کمرنگ خود را با كسب خانگي 3 بر 2 مقابل الاتحادعربستان و صدرنشين گروه سوم احيا كرد(بدون اشاره به برد بنیادکار).

حميدرضا علي‌عسگري در دقيقه 14 و اشپيتم آرفي در دقيقه 16 دو گل زودهنگام براي سرخ‌پوشان ايراني زدند ولي تيم حريف در دقيقه 19توسط محمدالرشيد يكي از اين دوگل را پاسخ گفت. سپس علي‌عسگري گل سوم تيمش را در دقيقه 70 زد و پائولو خورخه در دقيقه 90 گل دوم حريف عربستاني را زد.

همچنين در مورد استقلال و ديدار آن با السد قطر نيز چنين گزارش شد: السدي‌ها با دو گل فرهاد مجيدي ( 6 و 37 ) از نماينده ايران عقب‌ افتادند ولي درخلال نيمه دوم خلفان ابراهيم و حسن هيدوس تازه‌نفس با گلزني نتيجه را به تعادل كشاندند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)