پرسپولیس نیوز : هوادارانی که برای تهیه بلیت دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و نماینده ژاپن از کارت ملی فرد دیگری استفاده کرده باشند از سوی ماموران بازداشت خواهند شد.

تیم فوتبال پرسپولیس که دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا را به تیم کاشیما آنتلرز ژاپن دو بر صفر واگذار کرده است، روز شنبه دیدار برگشت را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد و پیش بینی می شود ظرفیت ورزشگاه آزادی بیش از گنجایش استاندارد تماشاگر بپذیرد.

دیدار برگشت پرسپولیس برابر السد قطر تجربه تلخ و شیرینی را برای مسئولان باشگاه پرسپولیس به همراه داشت و حالا آنها می خواهند در دیدار برگشت برابر نماینده ژاپن از این تجریبات برای بهتر برگزار شدن بازی استفاده کنند.

یکی از معضلاتی که چهره برخی دیدارهای حساس را زشت می کند، ایجاد بازار سیاه بلیت فروشی توسط برخی افراد سودجو است که مشخص نیست بلیت های پرتعداد را از کجا تهیه می کنند که در روز مسابقه با چند برابر قیمت به هواداران می فروشند.

در دیدار برگشت با السد این اتفاق با وجود اینترنتی فروخته شدن بلیت ها با شدت بیشتری به چشم آمد و قیمت بلیت ها در برخی سایت ها به ۱۰ میلیون تومان هم رسید. به دنبال این اتفاقات مسئولان برگزاری دیدار فینال به فکر افتادند که برای بازی برگشت با کاشیما گیت های ویژه ای را در نظر بگیرند.

با این حال هنوز دغدغه اصلی سرخ ها برطرف نشده چرا که راهکاری برای مقابله با بازار سیاه پیدا نشده است. یکی از مواردی که شاید بتواند این موضوع را کم رنگ تر کند، فروش یک بلیت به یک طرفدار با کارت ملی است.

این راهکار هر چند می تواند بخشی از مشکلات را حل کند اما نمی تواند این معضل را ریشه کن کند چرا که برخی افراد سودجو با استفاده از کارت ملی اعضای خانواده یا دوستان خود که قادر به حضور در ورزشگاه نیستند این بلیت ها را خریداری می کنند.

تنها جایی که می توان جلوی این افراد سودجو را گرفت، هنگام چک کردن بلیت تماشاگران است. حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به این موضوع گفت: زمان ورود تماشاگران به ورزشگاه کارت ملی با بلیت خریداری شده مطابقت داده خواهد شد و در صورتی که بلیت خریداری شده مربوط به شخص نباشد توسط نیروهای امنیتی بازداشت خواهد شد.

به گفته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، ماموران امنیتی در دیدار برگشت پرسپولیس برابر کاشیما تمام تلاش خود را خواهند کرد که با چک کردن بلیت خریداری شده با مشخصات کارت ملی که در اختیار فرد است، افراد متخلف را شناسایی کنند.

به نظر می رسد با در نظر گرفتن این راهکار بخشی از مشکلات تماشاگران برای ورود به ورزشگاه کاسته شود و هواداران کم بضاعت هم بتوانند بلیت بازی ها را با همان رقم اعلام شده و رسمی خریداری کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)