خبرگزاری پرسپولیس : مدیر عامل باشگاه پرسپولیس امروز پس از بازدید از کمپ اختصاصی باشگاه آ.ث.میلان با مقامات این باشگاه دیدار و گفتگو خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان امروز در کمپ میلانه‌لو کمپ اختصاصی تیم آ.ث.میلان حضور خواهد یافت و پس از بازدید از امکانات مختلف این مجموعه در نوبت عصر به ساختمان مرکزی باشگاه میلان خواهد رفت تا ضمن نشست و گفتگو با مقامات این باشگاه بر سر مفاد تفاهمنامه بین دو باشگاه به بحث و گفتگو بنشیند.

 مدیر عامل باشگاه پرسپولیس همچنین شب گذشته در جایگاه ویژه ورزشگاه سن سیرو در حضور مدیر عامل و قائم مقام باشگاه آ.ث.میلان و فابیو کاپلو بازی این تیم برابر سن پطرزبورگ را از نزدیک به نظاره نشست.

محمد رویانیان که هم اکنون جهت مذاکرات با مقامات باشگاه ایتالیایی و فدراسیون فوتبال آن کشور در میلان به سر می‌برد، شب گذشته در جایگاه ویژه ورزشگاه سن سیرو میهمان باشگاه میلان بود.

محمد رویانیان در جریان این حضور برای دقایقی با آریو برایدا و آدریانو گالیانی مدیر عامل و قائم مقام باشگاه آ.ث.میلان به خوش و بش پرداخت.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پایان این دیدار پیراهن پرسپولیس را به فرزند گالیانی (جیان لوکا گالیانی) که در ورزشگاه حاضر بود اهدا کرد.

گفتنی است، میلان در این دیدار که فابیو کاپلو هم در جایگاه ویژه، تماشاگر آن بود با یک گل شکست را در برابر باشگاه روسی پذیرا شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)