مرجع خبری پرسپولیس : مهدي تاج رييس كميته داوران از VIP ورزشگاه فولادشهر بازي ذوب‌آهن- پرسپوليس را تماشا مي‌كرد و با چشمان خودش ديد كه محمود رفيعي و كمك‌هايش بر علیه پرسپولیس قضاوت کردند.

دقيقه 17 مسابقه در محوطه جريمه توپ به دست‌هاي مدافعان ذوب برخورد كرد اما داور از آن صحنه عبور كرد تا توجیه همیشگی برخورد توپ با دست پیش بیاید.

استيلي آرام بعد از اين اتفاق به‌شدت معترض شد اما اين اعتراض، بگومگوي بين او و داور چهارم را باعث شد.

اوايل نيمه دوم داود حقي در محوطه جريمه علي كريمي را هل داد اما باز هم رفيعي پنالتي نگرفت اما آشكارترين خطا روي غلامرضا رضايي در دقيقه 65 رخ داد كه مدافع ذوب بعد از ورود اين بازيكن به 18 قدم حريف با يك نيش‌پاي حرفه‌اي غلام را سرنگون كرد تا او به مدت 5 دقيقه به داور بازي معترض شود و كارت زرد هم بگيرد.
غلامرضا رضایی رو به جلو در حال حرکت بود و دیدی نسبت به پشت سر خود نداشت که بی دلیل خودش را زمین بزند و قطعا ضربه مدافع ذوب آهن باعث سرنگونی وی شد.

باشگاه پرسپولیس برای فدراسیون نامه نوشته و نسبت به داوری اعتراض کرده. رفیعی انگار عادت کرده به ضرر پرسپولیس قضاوت کند. فصل قبل هم کاملا یکطرفه به نفع نفت تهران قضاوت کرد. البته کدام داور پیدا می شود که به ضرر پرسپولیس سوت نزده باشد؟ بايد ديد واكنش محمود رفيعي و كميته داوران به اعتراض پرسپوليسي‌ها چيست؟

واکنش عسگری که قابل پیش بینی است. او می آید و اشتباه را با اشتباه جواب می دهد و از اشتباه داوری به سود پرسپولیس در گذشته صحبت می کند!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)