پرسپوليس اين مازيار را مي‌خواهد
مرجع خبری پرسپولیس : مدتي بود از مازيار زارع نمايشي كه انتظارش را داشتيم مشاهده نمي‌كرديم. زارع با آن هافبكي كه زماني عضوي اصلي از ليست مدعوين تيم ملي بود فاصله بسياري داشت.


اين نمايش‌هاي نه چندان ايده‌آل ادامه داشت تا اينكه روز بازي برابر اسپارتاپراگ فرا رسيد و مقابل حريف قدرتمند اهل چك و هافبك‌هاي توانمندش، مازيار زارع فوق‌العاده ظاهر شد. نيمه اول گل برتري پرسپوليس را وارد دروازه حريف كرد و در كمال خونسردي دوبار متوالي برخلاف شيرجه زيتكا گلر حريف، برتري پرسپوليس را عينيت بخشيد.

 

حتي بعد از آن گل هم مازيار خوب بود اما اين خوب بودن در يك سوم پاياني مسابقه بيشتر نمود پيدا كرد.

 

از دقيقه 63 به بعد و در پي خروج سپهر و بادامكي از زمين، مازيار بازوبند زرد رنگ را به بازو بست و پس از اين اتفاق مهم انگار كه او آدم ديگري بود. حس اعتماد به نفس و مشاركت در كار تيمي، در او به مراتب بالا رفته بود تا جايي كه مي‌شد گفت بهترين نمايش مازيار از زمان بازگشت به پرسپوليس در همين ميدان ديده شد. زارع به غير از چند شوت خوب، ارسال پاس‌هاي قطري دقيق و ارتباط مناسب بين خطوط، دوندگي بيشتري نسبت به ساير بازي‌ها داشت و تكل مي‌زد و مي‌جنگيد.

 

بدون شك او بهترين بازيكن پرسپوليس مقابل اسپارتاپراگ بود تا جايي كه دايي 90 دقيقه در تركيب حفظش كرد و مقابل نماينده چك پيروز شد. شايد آن بازوبند كاپيتاني باعث اين تحول شگرف در كار فني هافبك دفاعي سرخ‌ها شد اما بدون شك پرسپوليس به چنين بازيكني نياز دارد تا در مسابقات باقيمانده ضعف خط هافبكش را كمتر كند و نتايج بهتري بگيرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)