مرجع خبری پرسپولیس : بازيكنان تيم فوتبال ليگ برتري مانيسا اسپور تركيه عصر امروز تماشاگر تمرين پرسپوليسي‌ها در اردوي آنتاليا شدند.


تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس در نخستين روز اردوي سرخ‌پوشان در آنتاليا از ساعت 17 به وقت محلي و 18:30 به وقت تهران در زمين چمن هتل تايتانيك، هتل محل اقامت اين تيم زير نور و بارش باران در هوايي پاك و مطبوع آغاز شد، البته بارش باران در ابتداي تمرين نم‌نم و كم بود كه با گذشته زمان بر شدت باران نيز افزوده شد.

 

در ابتداي تمرين علي دايي، سرمربي پرسپوليس براي بازيكنان در مدت كوتاهي صحبت كرد كه در پايان صحبت‌هاي دايي، بازيكنان اين تيم با دست زدن براي وي، تمرينات‌شان را آغاز كردند.

 

بازيكنان ابتدا با دويدن و استارت‌ها كوتاه و بلند به گرم كردن بدن‌هاي خود پرداخته و سپس 2 به 2 رو به روي همديگر به كار با توپ مشغول شدند.

 

در ادامه بازيكنان به 2 تيم با كاورهاي زرد و قرمز تقسيم شدند و فوتبال دستگرمي را برگزار كردند.
تمرين ساعت 6:10 به وقت محلي به پايان رسيد.

 

*چمن تمرين از كيفيت بالايي برخوردار بود و به نظر مي‌رسيد كارهاي تاكتيكي به راحتي در آن انجام مي‌شود.

 

*سكوبرت، مدافع اهل كشور مالي در جريان تمرين در كنار زمين با قرار دادن يخ روي پايش به يخ درماني پرداخت و تمرينات شركت نكرد.

 

*تمرين امروز سرخ‌پوشان زير نظر مستقيم علي دايي و ژلكو مياچ، مربي جديد اين تيم و در غياب حسين عبدي برگزار شد. مياچ با دقت تمرينات را زير نظر داشته و دقايقي نكات فني را با فرياد و زبان انگليسي به بازيكنان گوشزد مي‌كرد. وي همچنين در جريان تمرينات بارها با دايي به صحبت كردن و مشورت مشغول شد.

 

*5 نفر از مسافران خارجي هتل با حضور در كنار زمين، نظاره‌گر تمرينات پرسپوليسي‌ها شدند.

 

*تيم ليگ برتري مانيسا اسپور تركيه با توجه به تعطيلات نيم فصل سوپر ليگ اين كشور در محل اقامت پرسپوليسي‌ها اردويي را برپا كرده‌اند.

 

در جريان تمرين پرسپوليس، تداركات اين تيم با توجه به اينكه تمرينات مانيسا اسپور بعد از تمرين سرخ‌پوشان برگزار مي‌شد، وسايل تمرين را كنار زمين آورد.
بازيكنان اين تيم نيز از پشت دروازه‌ها تماشاگر تمرين شاگردان دايي شدند.
همچنين تيم معروف گالاتاسراي تركيه نيز در آنتاليا و نزديكي محل اقامت سرخ‌پوشان اردويي را برگزار كرده
است.

 

*دايي در زمان فوتبال دستگرمي با صداي بلند تذكراتي را به بازيكنان داد.

 

*دروازه‌بان‌ها به صورت جداگانه زير نظر يحيوي تمرين كردند.

 

*دايي در جريان تمرينات به صورت اختصاصي با عليرضا محمد و شيث رضايي به صحبت پرداخت.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)