سه نشبه 15 اردیبهشت(12:23)

اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس : کنکاش در پشت پرده ورزش ایران حکایت از بازگشت قریب الوقوع محمد دادکان و حبیب کاشانی به عرصه مدیریت در ورزش و به ویژه فوتبال را دارد.

ظاهرا مذاکراتی که دادکان و کاشانی با دو نفر از معاونان رئیس جمهور داشته‌اند نتایج مطلوبی برای آنها در بر داشته و احتمال بازگشت دوباره آنها به عرصه فوتبال را پررنگ‌تر از قبل کرده است.

حبیب کاشانی که با وجود کناره گیری از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در طول فصل جاری در ساختمان شورای شهر تهران میزبان برخی از بازیکنان پرسپولیس و سایر اهالی فوتبال ایران بوده است بعد از انتخاب افشین قطبی به سمت سرمربیگری تیم ملی ایران مذاکراتی با برخی از مدیران فدراسیون فوتبال داشته است تا به نوعی کمک حال سرمربی تیم ملی در راه صعود به جام جهانی باشد.

کاشانی جلساتی با مقامات برخی مهره‌های کشوری نیز داشته اما از آنجا که حضورش در این عرصه قطعی نبود فعلا سکوت اختیار کرده است تا نظاره‌گر باشد در روزهای پیش رو چه اتفاقی رخ خواهد داد.

از سویی دیگر زمزمه بازگشت محمد دادکان به عرصه ورزش نیز روز به روز جدی‌تر می‌شود. منابع آگاه تاکید می‌کنند

تنها دلیل سکوت محمد دادکان این است که برخی معاونان ریئس جمهوری به او توصیه کردند که با مصاحبه کردن بازگشت خود به عرصه فوتبال و ورزش را به تاخیر نیندازند.

منابع خبری مدعی هستند دادکان در راه است. اینکه محمد دادکان در صورت عدم صعود تیم ملی ایران جانشین علی کفاشیان خواهد شد یا همراه با علی سعیدلو از سازمان تربیت بدنی سر در خواهد آورد سوالی است که پاسخ آن با گذر زمان مشخص خواهد شد ضمن آنکه گفته می‌شود دادکان یا کاشانی از بخت بالایی برای نشستن روی صندلی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس برخوردارند!

با این حال صبح دیروز علی‌سعیدلو معاون اجرایی رئیس جمهور در مصاحبه با یکی از روزنامه‌های ورزشی خبر برکناری قریب‌الوقوع برکناری محمد علی آبادی از سازمان تربیت بدنی را تکذیب کرد و اعلام کرد:”‌علی آبادی قرار نیست از سازمان تربیت بدنی خارج شود

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)