منصوري به تركيب 18 نفره پرسپوليس بازگشت
 مرجع خبری پرسپولیس : محمد منصوري هافبك چپ پاي پرسپوليس كه به دليل مصدوميت مدت ها از تركيب ثابت قرمزها بيرون مانده است با وجود خط خوردن از فهرست 18 نفره بعد از تمرينات امروز دوباره با صلاحديد زلاتكو كرانچار سرمربي پرسپوليس به فهرست 18 نفره بازگشت.
 منصوري بازيكن سابق ابومسلم است كه با اميدواري بسيار به پرسپوليس پيوست اما به جز يك پاس گل مقابل استقلال در داربي رفت پارسال و يك گل در بازي آخر پرسپوليس در فصل گذشته چيزي از خود به نمايش نگذاشته است. اين بازيكن اما اميدوار است به سرعت به تركيب اصلي بازگردد چرا كه جلال اكبري هم آنقدر فوق العاده نيست

تركيب احتمالي پرسپوليس مقابل ملوان
 مرجع خبری پرسپولیس :
پرسپوليس در بازي مقابل ملوان به احتمال بسيار زياد با دو مهاجم به ميدان خواهد رفت. تمرين امروز اين تيم كه در ابتدا با حضور بازيكنان خارج از فهرست 18 نفره و سپس با حضور نفرات اصلي برگزار شد،‌ تمرين جانداري بود كه اين نفرات از آن بيرون آمدند:
 پرسپوليس در دروازه از ميثاق معمارزاده استفاده مي كند، علي عسگر، شيث رضايي،‌ سپهر حيدري و جلال اكبري چهار مدافع اين تيم هستند. هافبك دفاعي سامان آقازماني است و راس جلوي لوزي را كريم باقري پر خواهد كرد. هافبك راست تيم ميثم بائوست و در سمت چپ هوار ملامحمد بازي مي كند. دو مهاجم تيم هم هادي نوروزي و وسلي برازيليا خواهند بود.
 نكته مهم اين تركيب، نيمكت نشيني كلاه كج و حضور هوار در تركيب اصلي است.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)