مرجع خبری پرسپولیس :  بازیکن پرسپولیس گفت: استعفای استیلی در حال حاضر کمکی به ما نمی‌کند و نمی‌تواند شرایط تیم را بهتر کند.

مازیار زارع پس از شکست پرسپولیس برابر استقلال عنوان کرد: این بازی را باختیم و تمام شد. من به تمام بازیکنان و کادر فنی استقلال تبریک می‌گویم اما سوال دارم زمانی که با 10نفر تمرین می کنیم مگر می‌توانیم در این دیدار موفق عمل کنیم.

وی ادامه داد: روی نیمکت به جز دو دروازه‌بان خود دو بازیکن دیگر داشتیم. قرار بود امروز با راه‌آهن بازی کنیم اما چه شد که یکدفعه برنامه عوض شد و بازی جام حذفی برگزار شد؟ استقلال سه تعویض و یوسفی زندی و شریفات را وارد زمین کرد. شرایط آنها به مراتب بهتر از ما بود. به تمام هواداران و استقلالی‌ها تبریک می‌گویم اما انتظار داریم تا سازمان لیگ کمی هم هوادار ما باشد.

بازیکن پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما که روحیه‌ای نداریم ونتایج خوبی هم نمی‌گیریم. بازیکن هم نداریم حالا چرا این کارها را با ما می‌کنند. الان که شکست خوردیم ما باید فحش بشنویم و جواب پس بدهیم. مسئولان سازمان کمی به فکر ما باشند و برنامه‌ریزی اساسی انجام دهند.

وی در خصوص اینکه به هر حال امروز قرار بود برابر راه‌ آهن بازی کنید و آیا برای این رویارویی آماده بودید، عنوان کرد: شرایط دربی با سایر بازی ها متفاوت است. ما در سه دربی گذشته شکست خورده بودیم و فشار روحی زیادی تحمل می کردیم. به همین دلیل است که می‌گویم برنامه ریزی‌ها باید کمی اساسی‌تر باشد.

زارع درباره رفتن استیلی تصریح کرد: فکر می‌کنم اگر به خاطر عملکرد امروزمان بود. رفتن سرمربی پرسپولیس درست نبود.ما 90 دقیقه خوب بازی کردیم و اگر شکست خوردیم به علت اشتباهات خودمان بود. هم اکنون وضعیت پرسپولیس مساعد نیست و با تعویض مربی نیز کمکی به ما نخواهد شد.

حقیقی: تغییر کادرفنی به ما کمک نمی‌کند/ مقصر باخت من هستم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز شرایط خوبی نداریم و تغییر در کادر فنی هم نمی‌تواند به ما کمک کند.

علیرضا حقیقی در خصوص شکست 3 بر صفر پرسپولیس برابر استقلال عنوان کرد: در روزی که مستحق شکست نبودیم بازی را واگذار کردیم.

وی درباره مقصر این شکست تصریح کرد: اگر دنبال مقصر می‌گردید اعلام می‌کنم مقصر من هستم. نه بازیکنان و نه استیلی در این شکست تقصیری نداشتند.

حقیقی در خصوص رفتن حمید استیلی خاطرنشان کرد: من چیزی در این مورد نشنیدم اما اگر چنین تصمیمی گرفته فکر نمی‌کنم درست باشد. ما هنوز شرایط خوبی نداریم و تغییر در کادر فنی هم نمی‌تواند به ما کمک کند. شما ببینید از اول فصل فشار روی سرمربی بود. استیلی تمام تلاش خود را کرد.

وی ادامه داد: بارسلونا و رئال مادرید هم در ۴، ۵ بازی شاید نتیجه نگیرند. مربی خارجی و داخلی دیگر نمی‌تواند به ما کمک کند زیرا شرایط پرسپولیس بسیار سخت است امروز هم درحالی که روز ما نبود بازی را واگذار کردیم.

رضایی: از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم/شرمنده هواداران شدیم

بازیکن پرسپولیس گفت: فرصت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم با کمی دقت به گل دست یابیم.

غلامرضا رضایی پس از شکست ۳ بر صفر پرسپولیس برابر استقلال در چارچوب رقابت‌های جام حذفی گفت: نمی‌دانم پس از اینکه گل اول را دریافت کردیم چه اتفاقی رخ داد. در ۹۰ دقیقه خوب بازی کردیم و فرصت‌های خوبی داشتیم که متاسفانه با بی‌دقتی نتوانستیم به گل تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: به هرحال به هواداران و بازیکنان استقلال تبریک می‌گویم که توانستند به یک پیروزی شیرین دست یابند. ما فقط شرمنده هواداران شدیم و امیدواریم که جای جبران داشته باشیم.

كاظمیان: استقلال از كمترین فرصت ها استفاده كرد

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران در پایان دیدار با استقلال تهران، گفت: متاسفانه قدر فرصت های خود را ندانسته و در مقابل استقلال از كمترین موقعیت های خود به گل رسید.

جواد كاظیمان در گفت وگو با خبرنگاران خاطرنشان كرد: در 90 دقیقه، بازی بسیار خوبی انجام دادیم و اگر كمی دقت داشتیم كار به وقت های اضافی نمی كشید.

وی افزود: در نیمه نخست وقت های اضافه یك توپ برروی دروازه ما آمد كه تبدیل به گل شد كه این مساله از بی رحمی های فوتبال است.

كاظیمان عنوان كرد: پس از گل بازیكنان ما برای جبران این نتیجه حملات زیادی داشتند كه همین امر سبب گردید تا خط دافع پرسپولیس خالی از بازیكن شده و گل های بعدی استقلال به ارمغان بیاید.

وی افزود: دست كادر فنی ما به دلیل غیبت 9 بازیكن خالی بود و اگر مظلومی هم این تعداد غایب داشت به مشكل می خورد.

وی كه به دلیل محرومیت این بازی را از دست داد عنوان كرد: خیلی دوست داشتم در این بازی به میدان بروم اما متاسفانه محرومیت اجازه نداد تا به تیم محبوب خود كمك كنم.

نوری: به برنامه‌ریزی بد فدراسیون باختیم

هافبک پرسپولیس گفت: به برنامه‌ریزی بد و نامناسب فدراسیون فوتبال باختیم.

محمد نوری پس از شکست پرسپولیس مقابل استقلال عصر امروز از سری رقابت‌های جام حذفی رقم خورد، گفت: به برنامه‌ریزی بد فدراسیون که این بازی را ترتیب داده بودند، باختیم اما از شکست هم فرار نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: استقلال در یک ربع اول وقت اضافه بهتر از ما بود با این حال شما تعویض‌های دو تیم را با هم مقایسه کنید، تا متوجه خیلی از مسائل شوید.

نوری تاکید کرد: شرایط برای ما سخت است و چیزی جز شرمندگی باقی نمانده و امیدوارم بازی‌های بعدی را جبران کنیم.

بادامکی: این نتیجه را به فدراسیون تبریک می‌گویم/ برد استقلال برنامه‌ریزی شده بود

بازیکن پرسپولیس گفت: به استقلال و فدراسیون بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

حسین بادامکی در جمع خبرنگاران گفت: برنامه‌ریزی شده بود تا استقلال به نیمه نهایی جام حذفی برسد و این برد را به استقلال و فدراسیون فوتبال تبریک می‌گویم. در هیچ جا ندیده‌ام که برنامه لیگ را به هم بریزند تا جام حذفی برگزار شود.

وی در مورد اینکه از ۱۰ روز پیش می‌دانستید با استقلال بازی دارید گفت: بحث برد و باخت نیست. ما خود را برای بازی با راه آهن آماده کردیم اما یکباره به جای راه آهن مجبور شدیم با استقلال بازی کنیم. مسئولان فدراسیون مسئولان باشگاه را تهدید کردند که نباید با برنامه اعلام شده مخالفت کنید. ما اصلا امروز نباید در میدان حاضر می‌شدیم.

معمارزاده: برنامه‌ریزی فدراسیون مشکل داشت/ حق با مردم است

دروازه‌بان تیم پرسپولیس گفت: حق با مردم است اما آنها باید شرایط تیم را هم ببینند.

میثاق معمارزاده پس از شکست 3 بر صفر مقابل استقلال در دربی 73 گفت: برنامه‌ریزی فدراسیون مشکل داشت و ما محرومان و مصدومان زیادی داشتیم. ضمن اینکه بازیکنان تاثیرگذاری هم نداشتیم.

وی ادامه داد: حق با مردم است اما باید شرایط تیم را هم ببینند. این موارد طبیعی است و ما باید در پی جبران آن برآییم.

معمارزاده تاکید کرد: این شکست برای ما سخت است اما فوتبال همین است و ما باید شرایط را تغییر دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)