پرسپولیس نیوز: تیم منتخب ورزشکاران و قهرمانان در دیداری که برای مبارزه با مواد مخدر برگزار شد با مربیگری علی پروین به برتری چهار بر سه دست یافت.

به دعوت سردار مومنی امروز برخی از ستاره‌های ورزش ایران و بازیکنان پرسپولیس و استقلال در قالب تیم قهرمانان به منظور مبارزه با مواد مخدر به مصاف تیم مقابل رفتند.

هدایت تیم ستاره‌ها را علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران برعهده داشت. علی دایی آقای گل جهان و وحید شمسایی هم از جمله بازیکنان این تیم بودند. سید جلال حسینی، امید عالیشاه، محسن ربیع خواه و محمد انصاری از پرسپولیس و روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند از استقلال هم در این تیم به میدان رفتند.

این بازی نمادین در نهایت با برتری چهار بر سه شاگردان پروین به پایان رسید. دانشگر، اسماعیلی، شمسایی و جماعتی گل های تیم خود را بثمر رسانند. محمد منصوری پیشکسوت پرسپولیس، محمد نوازی هم در این بازی حضور داشتند. رنگرز قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان هم روی نیمکت تیم ستاره‌های ورزش نشسته بود.

*پیش از شروع این ‌بازی، علی دایی هنگام ورود به سالن توسط کودکان محله هرندی محاصره شد و با همه آن‌ها عکس یادگاری گرفت.

*کودکانی که روی سکوهای سالن حاضر بودند پیش از سوت آغاز بازی کری‌‌خوانی قرمز و آبی را انداختند و علیه سرمربیان دو تیم شعار دادند!

*علی دایی پس از ورود به سالن به سمت سردار مومنی رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر رفت و با او به خوش و بش پرداخت.

*در جریان بازی تیم علی پروین صاحب یک ضربه پنالتی شد و ضربه محکم علی دایی به تیرک دروازه اصابت کرد.

*در مدت استراحت بین دو نیمه علی پروین نکاتی را به بازیکنان تیمش یادآور شد و گفتگوی کوتاهی را نیز با وحید شمسایی انجام داد. در این صحنه تعداد بازیکنان استقلال بیشتر بود و راهنمایی‌های پروین در جمع استقلالی‌ها در نوع خودش جالب توجه بود.

*در طول بازی بانوان حاضر در سالن علی پروین را تشویق کردند.

*کودکان حاضر روی سکوهای سالن با اشتیاق زیادی علی دایی را تشویق کردند.

*پس از پایان ‌مسابقه بازار عکس و سلفی با چهره‌های مشهور فوتبال ایران داغ بود.

*در محوطه ورزشگاه هرندی بین کودکان حاضر توپ‌های سالنی به صورت رایگان پخش شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)