بازیکن تیم فوتبال سایپای البرز گفت: نتیجه بازی روز سه شنبه تیم ما با پرسپولیس قابل پیش بینی نیست.

ˈمحسن یوسفیˈ افزود: نمی توانیم بگوییم چون این تیم در این روزها حال و روز خوبی ندارد در مقابل ما شکست خواهد خورد، پرسپولیس همیشه بزرگ بوده و خواهد بود.

وی اظهار داشت: بازی آسانی مقابل پرسپولیس نخواهیم داشت، اما تمام تلاشمان را می کنیم با توجه به شکست هفته قبل مقابل ذوب آهن، سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم.

یوسفی ادامه داد: پرسپولیس بالای جدول باشد یا در انتها، پرسپولیس است و تیم های روبرو همواره مقابل این تیم ها سرشار از انگیزه هستند.

وی درخصوص شکست هفته گذشته مقابل ذوب آهن نیز گفت: یکی از بهترین بازی های سایپا در لیگ دوازدهم بود، اما اتفاقات فوتبالی شکست ما را رقم زد.

یوسفی درمورد عملکرد خود در سایپا هم گفت: هنوز بازی های زیادی باقی مانده اما خودم هنوز انتظاراتم را در سایپا برآورده نکرده ام و جا برای بهتر شدن دارم. سایپا مجموعه خوبی است و امیدوارم بتوانم عملکرد قابل قبولی در این تیم از خود بر جای بگذارم.

هم بازی سابق فرهاد مجیدی درخصوص خداحافظی این بازیکن نیز گفت: همه ایران بازی فرهاد مجیدی را دوست داشتند ، او در اوج فوتبال خود بود و هواداران می خواستند او را در زمین فوتبال ببینند، اما این تصمیم وی شخصی بوده و باید به آن احترام گذاشت.

وی درمورد طلب خود از باشگاه استقلال نیز اظهار داشت: نمی دانم تا چه وقت باید منتظر وصول پولم باشم ، بازیکنان این تیم هنوز پول های خود را نگرفته اند، اما فکر می کنم باید برای دریافت طلب 300 میلیونی ام بر خلاف میل از باشگاه استقلال شکایت کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)