به نظر مي‌رسد کاپيتان تيم ملي از برخي مسائل در باشگاه استقلال ناراحت است و به همين دليل در تمرين روز گذشته شرکت نکرد.

روز گذشته درحالي که فرهاد مجيدي اولين تمرين خود را با استقلال پشت سر گذاشت جواد نکونام که به تازگي با مديريت باشگاه جلسه اي براي ماندن در تيم پشت سر گذاشته بود در تمرين حاضر نشد تا شايعه قهر او از استقلال و حتي بحث ناراحتي او از جذب مجيدي قوت بگيرد.

در اين خصوص ميرشاد ماجدي سرپرست تيم استقلال به خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس اظهار داشت: مشکل جواد نکونام نمي دانم چيست و اتفاقا روز گذشته هم با او صحبت کردم و گفت يکسري حرف ها دارد و من مطمئن هستم که با صحبت 10 دقيقه فتح الله زاده با او همه چيز حل مي شود.

وي افزود: نکونام قهر نکرده و من با قاطعيت مي گويم که مسئله نکونام هيچ ربطي به فرهاد مجيدي ندارد. نکونام يک الگو براي بازيکنان جوان است و باشگاه استقلال مي خواهد از اين بازيکن به شکل بهينه حتي در زمينه هاي ديگر استفاده کند.

ماجدي تصريح کرد: ما از نکونام هم توقع داريم که بزرگ تر فکر کند. استقلال در ليگ قهرمانان آسيا با تيم هاي قوي هم گروه است و استقلال به تجربه بازيکني مثل نکونام نياز دارد. يکسري مسئل تنها به وسيله مديريت باشگاه حل مي شود و اين مورد هم از همين دسته است. باشگاه با يک بازيکن فوق حرفه اي روبرو است و قطعا صحبت هاي نکونام از سوي باشگاه شنيده مي شود. باز هم تاکيد مي کنم که مشکل نکونام حاد نيست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)