پرسپولیس نیوز: یک مشکل عجیب برگزاری بازی استقلال – نفت را فعلا در پرده ای از ابهام قرار داده است.

در چارچوب رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر فردا استقلال قرار است به مصاف نفت برود. طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ استقلال میزبان این بازی است و از همین رو این بازی به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. با این وجود یک مشکل عجیب برگزاری این بازی را فعلا در پرده ای از ابهام قرار داده است.

یگان ویژه نیرومی انتظامی که وظیفه امنیت استادیوم آزادی را بر عهده دارد، در نامه ای از فدراسیون فوتبال درخواست کرده تا کیوسک های بلیت فروشی شرکت برهان مبین پیمانکار سابق بلیت فروشی رقابت های لیگ برتر از مبادی ورودی ورزشگاه برچیده شود. ظاهرا بعد از اختلافات بوجود آمده میان این شرکت و فدراسیون فوتبال که منجر به سلب بلیت فروشی از این شرکت و واگذاری آن به باشگاه ها شده، یگان ویژه درخواست کرده تا هر چه سریعتر کیوسک‌های این شرکت از مبادی رودی جمع آوری شود. به ویژه اینکه در روز برگزاری بازی دربی در هفته پیش این کیوسک ها سبب ازدحام و اختلال در رفت و آمد هواداران شده بود.

با این وجود این کیوسک ها تا امروز هنوز جمع آوری نشده و سر جای خود باقی است و از همین رو یگان ویژه نیروی انتظامی تاکید کرده با این شرایط اجازه برگزاری بازی استقلال و نفت در ورزشگاه آزادی نخواهد داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)