مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال نسبت به اظهارات مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش فارس ، جنگ لفظی بین مدیرعاملان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پس از حضور در ورزش و مردم صورت گرفت و این در حالی است که مسئولان روابط عمومی دو باشگاه صحبت‌هایی را علیه یکدیگر در رسانه‌ها مطرح کردند. محمد سررشته‌داری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در پاسخ به اظهارات حسین قدوسی گفت: در وحله اول می‌خواهم بگویم احترام مهمترین اصل در فوتبال است به خصوص در دو تیم استقلال و پرسپولیس که بیشتر در چشم هستند اما اگر مشکلاتی وجود دارد دوست نداریم با طرح برخی صحبت‌ها هواداران دو تیم را مقابل یکدیگر قرار دهیم.

وی در خصوص صحبت‌هایی که مبنی بر چک‌های برگشتی فتح‌الله‌زاده مطرح شده است، گفت: ما بحثی در این مورد نداریم چون فتح‌الله‌زاده بارها اعلام کرده چک برگشتی دارد و حتی حکم توقیف اموال او هم گرفته شده است اما اینکه بخواهد این مسائل رسانه‌ای شود درست نیست و او درصدد این است که مشکلات را حل کند.

وی افزود: در خصوص هواپیمایی هنوز بحثی نکردیم و فقط گفتیم که با هواپیمای اختصاصی راهی اوکراین شده‌ایم. اگر منظور ایشان استفاده از چارتر است که باید بگویم فصل پیش نزدیک به 500میلیون تومان از ایرلاین‌های مختلف تخفیف گرفتیم که البته خوب است که دوستان هم از این امکانات استفاده کنند.

وی تأکید کرد:‌ امسال در راستای اقتصاد مقاومتی از بازیکنانمان تخفیف گرفته‌ایم و همه چیز را رعایت کرده تا با بازیکنانمان قرارداد ببندیم. بهتر است در مورد بودجه دولتی نیز صحبت نکنم چون سال قبل خیلی از تیم‌ها بودند که حتی از تیم‌های صنعتی هم بیشتر خرج کردند و حتی خواجه‌ حافظ شیرازی هم این موضوع را می‌داند.

روابط عمومی استقلال در مورد مباحث داوری که توسط مدیر روابط‌عمومی پرسپولیس مطرح شده است، گفت:‌ مسائل داوری در مورد گل‌هایی که سال گذشته برای برخی تیم‌ها رقم خورد وجود داشت که حتی آفسایدهای دو و سه متری دیده نمی‌شد و دیدید که حتی در این وضع استقلال متضرر شد ولی ما زیاد حرفی در این مورد نزدیم. بعد از صعود استقلال از گروه مرگ عده‌ای حضور ما را در جمع هشت تیم بی‌مزه تلقی می‌کنند در حالیکه قدرت تیم ما مشخص است و رسیدن به جمع 8 تیم دیگر به اشتباهات داوری مربوط نیست.

وی تأکید کرد:‌ سال گذشته بیش از 9 مورد به ضرر استقلال در داوری داشتیم که حتی کارشناسان زیادی این موضوع را تأئید کردند اما با این وجود به جمع هشت تیم صعود کرده و قهرمان لیگ شدیم. در این چند سال هم قهرمانی و نایب‌قهرمانی‌های متعددی داشتیم که حتی اسکلت تیم ملی هم از استقلال شکل گرفت و طبیعی است که این تیم از اروپا هم دعوتنامه داشته باشد.

وی در ادامه گفت: ما هیچ‌وقت ادعای بریز و بپاش نداشتیم و می‌دانید که هنوز تعدادی از بازیکنانمان از باشگاه طلبکار هستند اما تعصب آنها به باشگاه باعث شد تا قراردادشان را تمدید کنند.

وی تأکید کرد: ما مربی خارجی با ارز 3 و 4 هزار تومان نیاوردیم و بالاترین قیمت بازیکنانمان جواد نکونام بود که این بازیکن کاپیتان اوساسونا محسوب می‌شد و حتی دروازه کاسیاس را باز کرد. نکونام تأثیر چشمگیری در صعود ایران به جام جهانی داشت اما با این حال معادل برخی بازیکنان تیم‌های دیگر پول گرفت وحتی چند روز پیش هم مصاحبه کرد و گفت که بابت پارسال به استقلال تخفیف داده است.

روابط‌عمومی استقلال در ادامه صحبت‌هایش گفت: دوستان بحث امکانات دولتی را مطرح کردند که اگر منظورشان کمپ استقلال است باید بگویم که این کمپ با تلاش‌های فتح‌الله‌زاده و پیگیری‌های مداوم او و همچنین مساعدت شهردار منطقه پنج صورت گرفت. درست است که گرفتن زمین از زمین شهری امکان دولتی محسوب می‌شود اما نیاز به پیگیری هم دارد و دوستان می‌توانند با پیگیری یک کمپ هم برای باشگاه خود بسازند.

وی همچنین ادامه داد: دوستان در صحبت‌هایشان از اصطلاح کنتور استفاده کردند ولی اگر فتح‌الله‌زاده هفت سال پیش نوشابه انرژی‌زا را تولید کرد و یا اینکه با افتتاح آکادمی که اتفاقا در این چند سال مزه قدرتش را باشگاه پرسپولیس چشیده و نیاز به بازگو کردن نتایجش نیست، مقصر موضوع ما نیستیم و چه کار کنیم که این اتفاقات از قبل رخ داده است. ما چه کار کنیم که فروشگاه زنجیره‌ای دو سال پیش افتتاح شده که بخواهیم روی آن سرپوش بگذاریم یا آن را نادیده بگیریم. اگر بحث اسپانسر و یا لژیونرینگ اتفاق افتاده ما هم حق داریم آن را اعلام کنیم اما باید در پایان صحبت‌هایم تأکید کنم که دعوا کردن هر دو باشگاه با یکدیگر به ضرر استقلال و پرسپولیس است چون برخی تیم‌های صنعتی امروز با بیل به بازیکنان پول می‌دهند و بهتر است که این وسط دعوایی بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صورت نگیرد تا نیازی به توجیه و توضیح نباشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)