پرسپولیس نیوز: سایت باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت بازی با دورتموند و در سالروز تولد اسطوره ایرانی، فیلمی از علی کریمی منتشرکرد.

سایت باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت دربی با بورسیادورتموند و همچنین امروز که سالروز تولد علی کریمی است، به سال‌های دور پرداخت زمانی که بازیکن بزرگ تاریخ فوتبال ایران برای مونیخی‌ها با پاس پشت پای کلادیو پیزارو، بازیکن دورتموندی مراقبش از جریان بازی خارج کرد و گل نخست مونیخی‌ها را در ۱۷ دسامبر ۲۰۰۵ را به ثمررساند تا نقش بسزایی در برد ۲ بر یک مقابل زنبورهای وستفالن ایفاکند.

با آن برد مونیخی‌ها گام محکمی برای کسب قهرمانی فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۵ برداشتند.

این سایت همچنین در ادامه برای پیشکسوت سابقش آرزوی موفقیت و سلامتی کرد .همچنین توضیحی در مورد کریمی داد و عنوان کرد بازیکنی ایرانی در فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۵ از الاهلی امارات راهی بایرن شد.وی در مدت ۲ فصل حضورش نزد مونیخی‌ها ۴۲ بازی کرد و ۴ گل زد.ضمن آنکه ۴ پاس گل هم داد.

همچنین باشگاه شالکه امروز جمعه ۱۷ آبان به مناسبت تولد علی‌ کریمی، برای هافبک ایرانی سابقش آرزوی بهترین‌ها را کرد و تولدش را تبریک گفت.

شالکه‌ از طریق صفحه خود در شبکه توییتر نوشت: علی کریمی تولدت مبارک!

باشگاه پرسپولیس هم در کانال خود نوشت: آرزوی بهترین‌ها برای علی کریمی عزیز، شماره ۸ محبوب سرخ‌ها در چهل و یکمین سالروز تولدش 🎂

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)