خبرگزاری پرسپولیس :  مدير رسانه‌اي تيم فوتبال سايپا از برگزاري ديدار سايپا و پرسپوليس تهران در ورزشگاه تختي انتقاد كرد.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس از سايت باشگاه سايپا، تقي زاده ادامه داد: باشگاه سایپا بعد از انجام قرعه کشی لیگ و مشخص شدن میزباني اين باشگاه از دو تیم استقلال و پرسپولیس در دور رفت، براي برگزاري اين ديدارها در استاديوم انقلاب كرج تلاش های خود را آغاز کرد. متاسفانه درست در زمان به بار نشستن این خواست و به فاصله یک هفته تا ديدار با استقلال تهران در هفته سوم ليگ برتر و بروز اتفاقات دیدار گهر زاگرس – ملوان انزلی، برگزاری مسابقه سایپا البرز – استقلال تهران را در استادیوم انقلاب لغو کردند.

مدير رسانه‌اي تيم فوتبال سايپا با اشاره به تاثير حاشيه‌هاي ديدار گهر و ملوان تصريح كرد: نوع و شدت اتفاقات اين ديدار به حدي بود که به نظر می رسد شورای تامین استان البرز به این زودی ها مجوز انجام این دیدارها در کرج را صادر نکند. به همین دليل باشگاه سایپا بلافاصله اقدامات لازم برای مسابقه مقابل پرسپولیس را آغاز کرد و درخواست خود برای برگزاري این مسابقه در استادیوم آزادی را به اطلاع کلیه مبادی ذیربط از جمله سازمان لیگ، مدیریت استادیوم آزادی و … رساند.

سخنگوي باشگاه سايپا در ادامه اظهار كرد: پیگیری های تلفنی و حضوری توسط مدیران مرتبط انجام گرفت. حتی پرويز حیدری مدیرعامل باشگاه سایپا نيز شخصا موضوع را پي گيري كرد كه ماحصل آن قول مساعد همكاري مدیریت استادیوم آزادی براي برگزاري اين ديدار بود.

تقي زاده بيان كرد: مسولین سازمان لیگ برای برگزاری مسابقه در استادیوم آزادی از باشگاه سايپا نامه درخواست اين استادیوم را می خواهند، به نظر مي رسد اگر بنا بر عدم انجام كاري باشد، بهانه آن پيدا مي شود.

سخنگوي باشگاه سايپا گفت: سوال من از مسئولان سازمان ليگ اين است كه طبق قوانين استادیوم آزادی برگزاری این بازی نياز به درخواست از سازمان لیگ دارد؟ آيا می توان حضور بیش از حد تماشاگران در این مسابقه را در استادیوم تختی کنترل کرد؟ آيا نمي شد از به تعويق انداختن بازي يا برگزاري آن در شهر ديگري كه اين روزها باب شده، استفاده كرد؟ چگونه است که تنها زمین تمرین چمن اختصاصی باشگاه سایپا که بی هیچ منتی تا چهار جلسه در روز میزبان تیم های ملی نوجوانان آسیا است خراب نمی شود و آن زمان که خواهش می کنیم فشار روی زمین ما را کم کنید می گویند به آن رسیدگی کنید؟! حال كه چنين بهانه‌اي مطرح شده‌ است، شما هم به استادیوم آزادی رسیدگی کنید!

سعيد تقي زاده در تاكيد كرد: باشگاه سایپا که تمام تلاش خود را برای آماده كردن محیطی امن و سلامت برای تماشاگران فوتبال دوست و فوتبال فهم هر دوتيم سایپا و پرسپولیس انجام داده اما هیچ‌یک از این تلاش ها تاکنون نتیجه ای در بر نداشته است.

وي همچنين بيان كرد: در این حالت چاره ای جز این نمی ماند که علیرغم آنچه تاکنون به آن پایبند بوده ایم و همیشه برای رسیدن به آن تلاش کرده ایم از جایگاه حرفه ای خود به عنوان میزبان مسابقه فاصله بگیریم و فریاد بزنیم که باشگاه سایپا هیچگونه مسولیتی در تامین نظم و برقراری امنیت مسابقه سایپا البرز – پرسپولیس تهران بر عهده ندارد و با تمام وجود دعا می کند که این دیدار بدون هيچ اتفاقي و به خوشي به پايان برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)