پاسخ مدير رسانه‌اي باشگاه سپاهان به قهرمانی مجازی سايت استقلال
مرجع خبری پرسپولیس : مديررسانه‌اي باشگاه سپاهان پاسخ ادعاي سايت باشگاه استقلال را داد.


مرتضي رمضاني با ارسال ايميلي به خبرگزاري فارس در مورد اظهارات روز گذشته سايت باشگاه استقلال پاسخ زير را داده است:


“سايت رسمي باشگاه استقلال در مطلبي با گذشت 23 روز از پايان ليگ دهم با اعلام 7 اشتباه داوري استقلال را قهرمان واقعي ليگ معرفي كرد. هر چند سايت باشگاه استقلال فصل پيش نيز با دستكاري جدول رده بندي رقابت ها شاهكاري ديگر را از خود بر جاي گذاشته و در ارائه مطالبي از اين دست معرف حضور همگان است، اما اين بار سايت استقلال يا اعلام 7 اشتباه داوري و با احتساب اينكه فقط و فقط اشتباهات داوري اين فصل براي آبي هاي تهران اتفاق افتاده است، اعلام مي دارد كه حتي اگر يكي از اين اشتباهات رخ نمي داد قهرمان ليگ عوض مي شد!!!!

 

 

براي سايت استقلال و همه دوستاني كه به اين چنين ديدگاه هايي اعتقاد دارند ذكر نكات ذيل را ضروري مي دانيم؛
اي كاش همان‌گونه كه ذره بين به دست مي گيريم و با تفكر اينكه اشتباهات داوري فقط براي ما بوده است، اين فرصت و شهامت را هم داشتيم كه بتوانيم در گزارشي اشتباهات غير عمد داوري را كه به نفع مان بوده و از آن متنفع شده ايم اعلام داريم و بعد از قهرمان واقعي ليگ سخن گوئيم.


براي ذكر چند نمونه از عمده اشتباهات داوري به نفع استقلال، اين دوستان را به يادآوري چند رقابت فرا مي خوانيم؛
پنجم شهريور ماه سال 89 و در هفته هفتم رقابت هاي ليگ برتر ديدار سپاهان – استقلال ضربه محسن بنگر از خط دروازه آبي ها عبور مي كند و گل مي شود اما داور اعتقادي به گل ندارد در حالي كه كارشناس داوري برنامه نود گل را تائيد مي كند.

 

– در همان مسابقه گل چهارم استقلال حاصل خطايي بود كه توسط داور به اشتباه گرفته شد و كارشناس داوري برنامه نود اعتقادي به اين خطا ندارد و اين بازي بدون اشتباهات داور مي توانست 4بر 3 به سود سپاهان تغيير كند.

 

-در دو ديدار رفت و برگشت دربي تهران، استقلالي ها چقدر از اشتباهات غير عمد داوري سود بردند. به ويژه در ديدار رفت كه گل صحيح رقيب شان به اشتباه آفسايد اعلام شد و همه كارشناسان در برنامه نود و ساير رسانه ها به اين اشتباه صحه گذاشتند و فتوشاپ برخي رسانه ها نيز نتوانست در اين باره به كمك آبي ها بيايد. هر چند استقلالي ها در پاسخ به اعتراضات پرسپوليس، رقيب را به داشتن جنبه باخت فراخواندند و سخن از اشتباهات داوري را كار درستي ندانستند!!

 

-دوستان استقلالي اطمينان داشته باشند اخذ آمار اشتباهات غير عمدي كه عليه سپاهان به قرائت كارشناسان برنامه نود در اين فصل اتفاق افتاده قطعا از هفت مورد تجاوز مي كند و سپاهان مي توانست خيلي زودتر از هفته سي و دوم قهرمان اين رقابت ها شود.

 

– شايد فاصله يك امتيازي قهرمان و نائب قهرمان ليگ، سايت استقلال را وسوسه كرده تا چنين گزارشي را منتشر كند، اين بزرگواران توجه كنند كه پس از اينكه سپاهان قهرماني خود با پيروزي بر صنعت نفت آبادان در هفته سي و دوم را مسجل كرد در ادامه رقابت ها و دو ديدار با قيمانده با انگيزه و قدرت كمتري در ليگ به ميدان رفت تا حضور پر قدرتي در آسيا به ويژه پلي آف ليگ قهرمانان داشته باشد و اگر چنين نبود فاصله تيم قهرمان و تيم دوم آن قدر زياد مي شد كه سايت استقلال براي نگارش چنين گزارشي وسوسه نشود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)