مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه فولاد خوزستان خواستار تعويق بازي با پرسپوليس شد.

 

طبق برنامه سازمان ليگ برتر ديدار تيم هاي پرسپوليس و فولاد خوزستان در هفته بيست و چهارم بايد روز جمعه 6 اسفند برگزار شود اما باشگاه فولاد خوزستان به دليل حضور سه بازيكن خود (آرش افشين، بختيار رحماني و مهرداد جماعتي) در تيم اميد در نامه اي به سازمان ليگ خواسته است مسابقه با پرسپوليس 24 ساعت به تعويق بيفتد و روز شنبه برگزار شود.

ديدار تيم اميد با قرقيزستان روز چهارشنبه هفته جاري برگزار مي شود و به همين دليل باشگاه فولاد چنين درخواستي از سازمان ليگ كرده است. این در حالی است که در زمان انجام مسابقات آسیایی تیم پرسپولیس بازیکنان امید خود را در اختیار نداشت و به ادامه مسابقات پرداخت.

 

محمدي: دير شده اما پيشنهاد فولاد را بررسي مي‌كنيم

رئيس سازمان ليگ برتر فدراسيون فوتبال در این خصوص گفت: براي تغيير زمان بازي فولاد و پرسپوليس دير شده اما بررسي مي‌كنيم.

عزيز محمدی در مورد درخواست باشگاه فولاد خوزستان مبني بر تعويق بازي با پرسپوليس عنوان كرد: هنوز نامه باشگاه فولاد را نديدم اما براي تغيير زمان بازي ديگر دير شده است. با اين حال اگر اين نامه به دستم برسد آن را بررسي مي‌كنيم.

 

وي در مورد اينكه باشگاه استقلال هم ترجيح مي دهد بازي 29 اسفند با صباي قم به روز سوم عيد موكولشود، گفت: نمي توانيم بازي هاي 29 اسفند را تغيير دهيم و اين را بارها تاكيد كرده ام. استقلال يك طرف قضيه و طرف ديگر صباي قم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)