مرجع خبری پرسپولیس : در پي درخواست مسئولان دادگاه عالي ورزش پرسپوليسي‌ها موافقت خود را براي برگزاري نشست اعلام كردند.


مصطفي شكري مديرحقوقي باشگاه پرسپوليس در خصوص پرونده شركت آلفا با باشگاه پرسپوليس كه مجددا در فيفا در جريان افتاده است  گفت: شركت آلفا از چرخه موضوع كاملا خارج شده و متاسفانه فقط طرح دعوايي از سوي يك واسطه فيفا كه ايراني نيز است انجام شده است. ما هم به همين دليل همانطور كه قبلا اعلام كرده‌ايم دفاعيه‌‌هايي ارائه داديم.

وي عنوان كرد: در چند روز گذشته دادگاه عالي ورزش (CAS) به ما اعلام كرد نياز به برگزاري يك نشست بين مسئولان باشگاه پرسپوليس، مسئولان دادگاه CAS و واسطه قرارداد شركت آلفا برگزار شود كه ما هم در نامه‌اي به آنها اعلام كرديم آمادگي شركت در اين جلسه را داريم. در اين نشست تكليف ما با واسطه ايراني پرونده آلفا روشن خواهد شد تا كاملا اين موضوع بسته شود.

شكري در خصوص شكايت مجدد كاروانهو دستيار وينگادا از باشگاه پرسپوليس گفت: هيچ گونه طرح دعوايي از سوي وينگادا در خصوص مطالباتش نداشتيم اما دستيار ايشان باز هم اقداماتي از طريق فيفا انجام داده و مبلغي را بابت غرامت از ما درخواست كرده است. ما هم با بررسي‌هايي كه انجام داده‌ايم نامه‌اي را به فيفا فرستاده‌ايم و قبول كرده‌ايم كه فقط بايد بخشي از مبلغ درخواستي ايشان را پرداخت كنيم. اين موضوع را به فيفا اعلام كرديم و ظرف يك هفته آينده تكليف نهايي مشخص خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)