پرسپولیس نیوز :معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: جدایی منشا شایعه است و مشکلی برای ادامه همکاری وجود ندارد.

محمدعلی ترکاشوند درباره غیبت چند روزه خود در باشگاه پرسپولیس با بیان مطلب فوق به رادیو تهران گفت: به خاطر کارهای اداری، چند روزی در باشگاه نبودم.

وی درباره اینکه آیا در ایران بوده یا خارج از ایران، تاکید کرد:خارج از ایران بودم و برای انجام امور شخصی به مسافرت رفته بودم!

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره بدهی باشگاه پرسپولیس در پرونده های مربوط به ژوزه و دستیارنش گفت: در خصوص آقای ژوزه هنوز چیزی به باشگاه ابلاغ نشده است. در خصوص دستیارانش هم حکم داند اما هیچ ضرب الاجلی نداشتند. نامه ای به فیفا نوشتیم تا به ما بگویند چقدر زمان داریم که بدهی مان را بپردازیم.

ترکاشوند درباره مهلت دادن کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم های بدهکار و اقدامات پرسپولیس در این ارتباط، تصریح کرد: بالاخره یکی از اولویتهای باشگاه پرسپولیس این است که به مرور بدهی ها را تسویه می کنیم و چالش بزرگ هم بدهی به ژوزه است. بقیه با همت هیات مدیره و طاهری پرداخت شده است. دنبال این هستیم که همه چیز را شفاف کنیم و قدم های رو به جلو پرسپولیس را تکمیل کنیم.

وی در خصوص فشار باشگاه پرسپولیس به خاطر بدهی ژوزه تاکید کرد: در مقطعی که اکنون با بی پولی روبرو هستیم و حتی پرداختی بازیکنان به تاخیر افتاده است، یک مقدار سخت است ولی توانستیم کارهای بزرگی کنیم. داریم تصمیماتی می گیریم تا هم به بازیکنان پرداختی داشته باشیم و هم بدهی هایمان را بدهیم.

معاون اقتصادی پرسپولیس تصریح کرد: کمک هواداران ناچیز است و انتظارمان بیش از این بود. پرداختی از سوی هواداران خیلی کم است. همه جا می گوییم ۴۰ تا ۵۰ میلیون هوادار داریم. اگر هر کدام ۲ هزار تومان کمک کنند می شود ۸ تا ۱۰ میلیارد تومان. شاید این انتظار بی جایی باشد.

ترکاشوند تصریح کرد: ما هر روز آمار کمک هواداران را اعلام می کنیم و روزانه آنرا شفاف می گوییم.

وی درباره اطلاعیه روز گذشته سازمان لیگ درباره میزان درآمد پرسپولیس از بلیت فروشی که حدود ۲ میلیارد تومان بود، گفت: سال گذشته آماری را سازمان لیگ اعلام کرد. حدود یک میلیون نفر بازی هایمان را از نزدیک تماشا کردند. اما در آمار جدید، رقمی را اعلام کردند که بسیار پایین تر از مقدار اولیه بوده است. فصل گذشته کمتر از ۴۰ هزار هوادار در هر بازی نداشته ایم. تمام حقوقی که ما باید به عوامل مختلف مانند نیروی انتظامی و ورزشگاه و … بدهیم حدود دو میلیارد تومان بوده است. در بازی های لیگ قهرمانان آسیا ، بلیت فروشی انجام دادیم. در همان بازی که توانستیم این کار را کنیم و حدود ۳۰ در صد از ورزشگاه هم خالی بود نزدیک به ۵۵۰ میلیون تومان درآمد کسب کردیم. می خواهیم بلیت فروشی را خودمان انجام دهیم. البته آقای تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال در این راستا نامه نگاری هایی انجام داده و دستوراتی را ابلاغ کرده است که امیدواریم این اتفاق بیفتد.

ترکاشوند درباره شایعه جدایی منشا تصریح کرد: من دیروز با او جلسه داشتم و پاسپورتش را گرفتیم تا کارهای مربوط به حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را انجام دهیم. مشکلی نبود. رفاقت آنقدر در بین بچه های تیم زیاد است که مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)