مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپوليس در نامه‌اي رسمي نسبت به قضاوت ديدار با پيكان اعتراض كرد.

بعد از قضاوت انتقاد برانگيز محمود رفيعي داور ديدار پرسپوليس و پيكان باشگاه پرسپوليس با ارسال نامه‌اي خواستار رسيدگي به قضاوت اين ديدار شد:

برادر ارجمند جناب آقاي عنايت ، رياست محترم كميته داوران، با سلام

احتراماً، همانطور كه مستحضريد باشگاه پيروزي تاكنون نسبت به داوري هاي انجام شده (چه تصميمات درست و يا نادرست ) در طول مسابقات ليگ هيچگونه مصاحبه و يا اظهار نظري در رسانه ها انجام نداده و هميشه با ارج نهادن و احترام به نظرات داوران قصد حمايت از آنها را دارد اما ظاهراً اين قضيه مورد سوء استفاده قرار گرفته به طوريكه براي يك بازي بسيار حساس مانند پرسپوليس و پيكان داوري انتخاب مي‌شود كه پيش از اين داراي چند جلسه محروميت بوده و در حين بازي با ناداوري و اشباهات انجام شده اين تيم را كه در اين زمان خاص دچار حاشيه شده را در بدترين مقطع زماني (يك بازي قبل از دربي) به چالش كشانده است.

 
لذا با توجه به قضاوت ناعادلانه مسابقه دو تيم پيروزي و پيكان مورخ جمعه 3/7/1388 اعتراض رسمي باشگاه را اعلام مي نمايد. خواهشمند است در اسرع وقت نسبت به اين موضوع رسيدگي و از نتيجه اين باشگاه را مطلع فرمائيد.
عباس انصاري‌فرد؛ مديرعامل
همچنين رونوشت اين مكاتبه براي آقايان كفاشيان رياست محرم فدراسيون، عزيزمحمدي رئيس سازمان ليگ و دكتر شريفي رئيس كميته انضباطي ارسال شده است.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)