مرجع خبری پرسپولیس : علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با نفت تهران انتقادات صریحی نسبت به عملکرد باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل و همچنین برخورد با حاشیه های میان فصل انجام داد که این صحبت ها از سوی سایت باشگاه پرسپولیس فیلتر شد.

 

سایت باشگاه پرسپولیس در گزارش خود از کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه علی دایی در سازمان لیگ نسبت به پوشش تمامی صحبت های مطرح شده توسط علی دایی اقدام کرد اما بخش های مربوط به انتقادات سرمربی پرسپولیس از وضع نابسامان این باشگاه را به شکل واضحی حذف کرده است.

 

علی دایی در این جلسه در خصوص نقل و انتقالات پرسپولیس گفت:«باشگاه بسیاری از بازیکنانی که در ابتدای فصل و در نیم فصل می خواستم را جذب نکرد و مجبور شدم با بازیکنانی مسابقات را ادامه دهم که پیش از این با باشگاه قرارداد داشتند.»

 

وی همچنین در خصوص حواشی به وجود آمده در ورزشگاه آزادی تاکید کرد:«برخی ها می خواهند با سازش با لیدرها جایگاه خود در فوتبال را مستحکم کنند و به آنها باج می دهند اما من اهل این کارها نیستم . شما ببینید چگونه کسی که با من درگیر شده و از ورود به ورزشگاه محروم شده است در پارکینگ ورزشگاه آزادی جا رزرو می کند و وارد جایگاه می شود؟»

 

دایی در پاسخ به این مسئله که می گویند تیم پرسپولیس را بد بسته است گفت:«مگر این تیم را من بسته ام که بد باشد؟ من شش بازیکن می توانستم بگیرم که گرفتم و الان هم جزو موثرترین بازیکنان پرسپولیس هستند و اگر شما می توانید از آنها ایراد بگیرید ، چند بازیکن دیگر هم می خواستم که با رقم های 600-700 میلیونی سر از تیم های دیگر در آوردند.»

 

اما نکته غیرمنتظره صحبت های دایی دفاع تمام قد وی از حضور حسین هدایتی مالک باشگاه استیل در فوتبال بود که این روزها به شدت مورد غضب مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است:«همه بايد به حسين هدايتي كه با پول خودش در ليگ تيم داري مي كند كمك كرده تا استيل آذين از اين شرايط خارج شود نه اينكه با مطرح كردن مسايل ديدار پرسپوليس و استيل آذين به دنبال حاشيه باشيم. چرا نمی پردازند به اینکه یک نفر میلیاردر که از خود هزینه کرده تیمش به مشکل خورد. متاسفانه خیلی از ما حاضر نیستیم 10 هزار تومان از جیبمان خرج کنیم حتی یک آبمیوه از جیب خود برای دیگران بخریم اما فردی که چون هدایتی مردانگی کرده و از جیب خود میلیاردها تومان برای این فوتبال هزینه کرده است اما شرایط برای او به گونه ای رقم خورده ناچار به خداحافظی از ورزش شده است چرا هیچ کس به او کم و همفکری نمی کند تا دلسرد نشود. او مردانگی کرده و از خود هزینه کرده است.»

 

دایی در حالی صحبت های فوق را مطرح کرده است که هیچ کدام به صورت کامل از طریق سایت باشگاه پرسپولیس منتشر نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)