دوشنبه 19 اسفند (14:03)

مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم با غلبه بر نماينده امارات گام را براي صعود در ليگ قهرمانان آسيا محكم برداريم.

 كريم باقري در نشست خبري قبل از بازي الشارجه در ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: اميدوارم فردا بازي خوبي شاهد باشيم. پرسپوليس تمرينات خوبي انجام داده و با بازگشت 3 بازيكن مصدوم، تيم در شرايط مطلوبي به سر مي‌برد و با تمام قوا برابر الشارجه حاضر خواهيم شد.
وي ادامه داد: تمام نكات فني به بازيكنان گفته شده، اما اصل كار فردا و در بازي تعيين خواهد شد. بايد در اين بازي نتيجه لازم را بگيريم كه البته بستگي به بازي خودمان دارد.
وي در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبني بر اينكه چرا نسبت به اول فصل افت داشته تاكيد كرد: قبول دارم كه نسبت به روزهاي اول فصل افت كرده ام و اين نوسان به دليل فشردگي مسابقات است. من در اين فصل به تيم ملي دعوت شدم و در 2 جبهه ملي و باشگاهي فعاليت فشرده اي داشتم.
باقري يادآور شد: فشار روي من زياد است،‌ اما با استراحتي كه مربيان به من دادند به مرز آمادگي رسيده‌ام و براي بازي فردا مشكلي ندارم. طبيعي است كه هر فوتباليستي در طول يك فصل دچار نوسان خواهد شد.
كاپيتان تيم پرسپوليس خاطرنشان كرد: اميدوارم با حضور هواداران در ورزشگاه و تشويق آنان بتوانيم الشارجه را شكست دهيم و به عنوان تيم صدرنشين صعود كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)