مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: نمی دانم شایعه دعوای من با شجاع چگونه درز پیدا کرد اما ما اصلا باهم مشکل نداشتیم و فقط با یکدیگر حرف زدیم.

اصغر باقریان، درباره جلسه ای که با مهدی تاج برگزار کرده بود؛ اظهار داشت: جلسه خوبی بود. به جز بنده،  عباسی هم حضور داشت اما  آذری نیامده بودند. درباره بحث طلبمان راجع به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صحبت کردیم و البته باید در جلسات بعدی به نتیجه نهایی برسیم. هنوز هیچ اتفاق جدید رخ نداده است. مسئولین حقوقی فدراسیون فوتبال هم حضور داشتند.

وی درباره آخرین وضعیت سپاهان خاطرنشان کرد: دیروز هم با دو بازیکن دیگر قرارداد بستیم. با یکی دو بازیکن دیگر هم توافق کرده ایم اما بنا به مسائل اخلاقی تا زمانی که صد در صد نشود آن را رسانه ای نمی کنیم. ولی هواداران منتظر خبرهای خوب بعدی باشند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره شجاع خلیل زاده و علی حمودی اذعان داشت: این دو، بازیکنان ما هستند و با سپاهان قرارداد دارند و حرفی در این باره وجود ندارد. اتفاقا پرسپولیسی ها درباره شجاع با ما حرف زدند اما به آنها گفتیم که به این بازیکن احتیاج داریم.

وی درباره شایعه درگیری لفظی اش با خلیل زاده خاطرنشان کرد: این مساله را تکذیب می کنم. ما فقط باهم حرف زدیم و هیچ گونه چالش و مشکلی بین ما به وجود نیامد. نمی دانم این شایعه از کجا به بیرون درز پیدا کرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره زمان معرفی دستیاران ویسی تصریح کرد: امروز یا فردا تکلیف دستیاران ویسی هم به احتمال زیاد  مشخص خواهد شد و در این باره جلسه می گذاریم. ویسی مستقیما درباره کادر فنی تصمیم می گیرد.

باقریان در پایان درباره اینکه خود ویسی شخصا قراردادها را می بندد و باشگاه سپاهان دخالتی ندارد؛ گفت: اصلا این طور نیست. همه کارها با ما هماهنگ است و اینطور نیست که خود ویسی به تنهایی همه کار را انجام دهد. او مذاکرات را خودش طبق خواسته خودش شخصا انجام می دهد ولی همه چیز در باشگاه سپاهان نهایی و مستند خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)