پرسپولیس نیوز: مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اکثر بازیکنانی که در اختیار ما بودند را در خدمت داریم و امیدوارم نتایج چند سال اخیر پرسپولیس را تکرار کنیم.

کریم باقری در حاشیه اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل جدید گفت: خودتان شاهد هستید که اولین تمرین را برگزار می‌کنیم، تمام تلاشمان را می‌کنیم تمریناتمان را انجام دهیم تا سرمربی تیم معرفی شود.

وی افزود: فعلا به ما اجازه دادند که تمرینات تیم برگزار شود، اکثر بازیکنانی که در اختیار ما بودند را در خدمت داریم و امیدوارم نتایج چند سال اخیر پرسپولیس را تکرار کنیم. در این چند سال تماشاگران خوشحال بودند و امیدوارم هر سرمربی که انتخاب می‌شود بتواند به پرسپولیس کمک کند.

وی با بیان اینکه به وی پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس داده نشده گفت: من در حد سرمربیگری پرسپولیس نیستم، شروطی هم نیست که من باشم یا نه، هر مربی که می‌آید دوست دارد کادر خودش را داشته باشد، اگر هر شخصی بیاید با کمال میل به آنها کمک خواهم کرد.

باقری در خصوص اینکه آیا برای گزینه نهایی با وی مشورت شده یا خیر گفت: نه با من مشورت نشده ولی قرار است مدیران باشگاه بهترین تصمیم را بگیرند.

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه ممکن است برخی بازیکنان این تیم راهی اروپا شوند گفت: برخی ملی پوشان ما تا روز دهم استراحت می‌کنند، رادوشوویچ هم از من اجازه گرفت، انصاری هم امروز توافق کرده فقط فرشاد احمدزاده باقی می‌ماند. ما کار را شروع کردیم که عقب نمانیم, منتظر سرمربی تا روز شنبه هستیم که خودش را شروع کند.

باقری در خصوص اینکه ظاهرا به خاطر تواضعش سرمربی پرسپولیس نمی‌شود گفت: من از همه کسانی که از من حمایت کردند تشکر می‌کنم ولی اگر بخواهم سرمربی شوم باید از تیم‌های دیگر شروع کنم. نه اینکه نتوانم ولی دوست دارم پله پله بالا بیایم.

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه در جلسات آخرش با برانکو او حرفی از رفتن زد یا خیر گفت: آن زمان حس کردم آقای برانکو هر وقت به مرخصی می‌رفت وسایلش را کامل نمی‌برد، ولی دفعه آخر وسایلش را کامل برد که همانجا حس کردم او می‌خواهد برود. من از همینجا از برانکو تشکر می‌کنم چون روزهای خوبی برای ما رقم زدند.

وی در خصوص اینکه مربی بعدی پرسپولیس کار سختی دارد گفت: جدایی مدیر و مربی در همه جا اتفاق می‌افتد.من انتظارم این است که همین حمایت های همیشگی توسط طرفداران به مربی جدید منتقل شود و او بتواند تیمش را پله پله بالا بیاورد.

باقری تاکید کرد: اگر حرفی در مورد کارهای من زده شده من تشکر می‌کنم، من برایم زیاد مهم نیست نفر اول، دوم و یا سوم باشم زیاد مهم نیست.امیدوارم امسال بتوانم مثل سال های قبل در کنار بازیکنان باشم و کمکی برای سرمربی تیم باشم.

وی در خصوص اینکه طلبش را گرفت یا خیر گفت: حالا می‌گیریم و مشکلی نیست.

مربی پرسپولیس در خصوص جذب نفرات جدید گفت:من از باشگاه خواستم اجازه بدهند که مربی جدید خودش بیاید و نفراتش را انتخاب کند. شما اجازه بدهید مربی خودش بیاید و دیدگاه هایش را اجرا کند و من امیدوارم ما هم از او استفاده کنیم.

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه شایعه شده دایی و قطبی هم با پرسپولیس مذاکره کرده اند گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)