سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: شرایط ما بدتر از پرسپولیس است و باید واقع‌بین باشیم.

مجید باقری‌نیا در گفت‌وگو با  فارس، در مورد حضور رضائیان در مورد مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: من هم مثل شما ۲ ساعت پیش این خبر را شنیدم. روز گذشته هم با هیأت مدیره باشگاه جلسه داشتم چنین صحبتی نبود. از رفتن نظری ناراحت هستم. او مدیر شریف و زحمتکشی است اما از آمدن رضائیان مدیری با تجربه و با سوابق درخشان و روشن در فوتبال خوشحالم. امشب هم با او صحبت خواهم کرد و اگر کمکی بتوانم انجام دهم در خدمت هستم.

وی در مورد اینکه پیش از این از حضور در نفت مسجدسلیمان استعفا کرده بود، ‌گفت: مشکلات نفت کوچک نیست 94 روز است در این تیم کار می‌کنم و به این امید بودم که مشکلات حل شود اما تا امروز مشکلات حل نشده است. رفتن من به خاطر نتایج تیم نبود ما هر چه تلاش کردیم مشکلات حل نشد و گفتم شاید با رفتنم مدیران بالادستی به خودشان بیایند و به این تیم توجه بیشتری کنند. من خودم بچه مسجدسلیمانم. می‌دانم این تیم فقط یک تیم فوتبال نیست و مردمش چه عشق و علاقه‌ای دارند و نفت می‌تواند چه تاثیر مثبتی در زندگی این مردم داشته باشند. مردمی که در اوج محرومیت زندگی می‌کنند. هنوز به چیزی که خواسته‌ام نرسیدم دلیل رفتنم فقط این مسائل بود وگرنه به تیمم اعتقاد دارم.

باقری‌نیا در مورد اینکه با حضور رضائیان به نظر می‌رسد مشکلات کمتر خواهد شد، گفت: نظری و رضائیان هر دو از دوستان خوبم هستند اما باید ببینیم مدیران بالادستی با رضائیان چطور رفتار می‌کنند. با نظری که همکاری لازم نشد اگر این همکاری با رضائیان نشود مگر او می‌تواند سرمایه به باشگاه بیاورد. امیدوارم مدیران بالادستی به مدیران جدید کمک کنند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد دیدار با پرسپولیس گفت: من در این مسابقه سرمربی هستم و در بازی با پرسپولیس و استقلال بازیکنان خودشان انگیزه لازم را دارند و کاری که من باید بکنم این است که طرح و برنامه در بازی داشته باشیم و همانطور که استقلال را خوب آنالیز کردیم و خوب بازی کردیم در مورد پرسپولیس هم اینگونه باشیم.

وی در مورد وضعیت بحرانی پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. شما فکر می‌کنید اگر این تیم به ما گل بزند دیگر بحرانی برای این تیم وجود خواهد داشت؟ پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. شرایط ما به مراتب بدتر از پرسپولیس است. باید واقع‌بین باشیم و با تمام قدرت مقابل این تیم کار کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد احتمال تقویت کادر فنی گفت: حتما به این نتیجه رسیده‌ام که باید کادرم را تقویت کنم اما این در مراحل دوم و سوم است. بحث‌های مهمتری در تیم نفت مسجدسلیمان داریم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)