گل من نتیجه تلاش همه بازیکنان بود / باید نگران فوتبال ملی باشیم

مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس بازهم با تک گل کریم باقری امتیاز کسب کرد تا کاپیتان 36 ساله سرخپوشان به تنهایی 4 امتیاز برای تیمش آورده باشد. تا اینجای لیگ بدون شک تک ستاره پرسپولیس کریم باقری بوده که تازه ترین حرف های کریم باقری در گفت و گو با خبرنگار مرجع خبری پرسپولیس.

pnnc :  در بازی با ذوب آهن پرسپولیس متفاوتی را دیدیم . در این خصوص چه نظری دارید ؟

به نظرم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم و اگر قدر موقعیت ها را می دانستیم 3 امتیاز بازی را گرفته بودیم. فکر می کنم تماشاگران بازی سطح بالا و زیبایی را مشاهده کردند و از نتیجه کسب شده تا حدودی راضی هستند. با این حال ما برای کسب هر سه امتیاز به اصفهان سفر کرده بودیم.

pnnc : پرسپولیس بازهم با گلزنی کریم باقری امتیاز گرفت…

گلی که من زدم حاصل تلاش همه بازیکنان تیم بود. گل خود را مدیون تلاش همبازیانم می دانم و به تنهایی نمی توانستم برای پرسپولیس گلزنی کنم.

pnnc : اما تاثیر شما در کسب 4 امتیاز از دو بازی گذشته غیرقابل انکار است !

من به این حرف اعتقاد ندارم . من به تنهایی بازی نمی کنم و همه مجموعه تیم در برد و باخت ها سهیم هستند. من فقط تکمیل کننده تلاش سایر همبازیانم بودم و معتقدم پرسپولیس این چهار امتیاز را مدیون من نیست.

Pnnc : پس از مدتی مجددا با نظر کرانچار به پست تخصصی خودتان بازگشتید که تاثیر بسزایی در موفقیت شما داشت. در این خصوص چه نظری دارید؟

سعی می کنم هرکجا که به من نیاز باشد بازی کنم . طی سال های حضورم در فوتبال بازی در پست های مختلفی را تجربه کردم اما مسلما در پست اصلی ام یعنی هافبک نفوذی راحت تر بازی می کنم.

pnnc : بعضی ها معتقدند پرسپولیس پس از به ثمر رساندن گل مقابل ذوب آهن به یکباره افت کرد و خوش شانس بودید که در این مسابقه شکست نخوردید؟

ذوب آهن یکی از بهترین و منسجم ترین تیم های لیگ برتر است . آن ها تمام تلاش خود را انجام دادند که در خانه ما را شکست دهند اما ما هم قدر موقعیت های خود را ندانستیم. در این صورت ممکن بود نتیجه دیگری رقم بخورد. با این حال تصور می کنم نتیجه مساوی عادلانه بود .

Pnnc : عملکرد کرانچار را در مدت حضورش در پرسپولیس چگونه ارزیابی می کنید ؟

کرانچار تاثیر خود را در روند حرکتی پرسپولیس نشان داده، با این حال معتقدم پیشرفت پرسپولیس مدیون زحمات همه اعضای کادر فنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه است.

pnnc : آینده پرسپولیس را در لیگ برتر چطور پیش بینی می کنید ؟

ما لیگ را نسبتا خوب آغاز کردیم و روند رو به رشدی را طی می کنیم. امتیازات هفته های ابتدایی لیگ برای ما اهمیت فراوانی دارد و امیدوارم کمترین امتیازات را از دست بدهیم تا راه برای قهرمانی هموار شود . تیم ما نفرات جوان و انگیزه ای دارد که به مرور زمان و هماهنگی بیشتر روزهای خوبی را برای پرسپولیس رقم خواهند زد.

pnnc : بحث مشکلات مالی و تهدید به عدم حضور در تمرینات به کجا رسید؟

هرگز بحث تحریم تمرینات در میان نبوده . خوشبختانه دیروز جلسه بسیار خوبی را با مدیرعامل باشگاه برگزار کردیم و مقرر شد امروز بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود تا با تمرکز بیشتری به کار خود ادامه دهیم.

pnnc :  نفراتی چون کریم باقری و علی کریمی با وجود اینکه سال های پایانی فوتبال خود را سپری می کنند هنوز ستاره های لیگ برتر هستند. به نظر شما نباید نگران آینده فوتبال ایران باشیم؟

مسلما این نشانه خوبی برای فوتبال ما نیست. ما در یک دوره ریزش ستاره قرار گرفتیم و نسل پر افتخار فوتبال ما در حال افول هستند و تلاش موثری برای جایگزینی این نسل صورت نمی گیرد. با این اوصاف باید بیش از همه نگران فوتبال ملی باشیم.

Pnnc : حرف پایانی؟

انشالله در بازی های آینده و با کسب پیروزی دل هواداران را شاد خواهیم کرد.

انتهای مصاحبه اختصاصی / پویا نوایی – استفاده از این مطلب با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)