پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حالا که پرسپولیس در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا است مدیران این تیم نباید تفاوتی بین سرخپوشان و تیم ملی قائل شوند.

نادر باقری در خصوص اهمیت دیدار برگشت پرسپولیس با السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا گفت: بازی بسیار مهمی برای این تیم است. به نظرم سید جلال حسینی به عنوان کاپیتان پرسپولیس گفته است ۹۹ درصد از راه صعود پرسپولیس در بازی برگشت طی می شود. اگر این تیم بتواند همچون بازی رفت دفاع منطقی کند قطعا موفق خواهد شد.

مربی دروازه بانان اسبق پرسپولیس ادامه داد: خوشبختانه هر بازیکنی که به عنوان یار جدید در خط دفاع می ایستد توانایی های خود را بطور کامل بروز می دهد و هماهنگی لازم  را با سایر اعضای تیم دارد. این موضوع بیشترین کمک را به دروازه بان پرسپولیس می کند تا نگران اشتباهات فردی هم تیمی هایش نباشد و بتواند تمام حواس خود را به دروازه پرسپولیس بدهد. همین امر باعث شده تا بیرانوند آمار خوبی را در بازی های آسیایی هم رقم بزند.

وی درباره احتمال حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: فاصله زیادی از لحاظ سخت افزاری بین تیم های آسیایی و پرسپولیس است. شما همین تیم های حاضر در نیمه‌نهایی را بررسی کنید متوجه می شوید منابع مالی پرسپولیس تا چه اندازه محدود است. حضور پرسپولیس در این مرحله بسیار برای فوتبال باشگاهی ایران ارزشمند است و حالا وقتش است تا تمام نهادهای فوتبالی حمایت کامل از این تیم داشته باشند. به نظرم باید در این چند هفته پرسپولیس را به چشم تیم ملی فوتبال کشورمان دید و هرگونه همکاری با آنها داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)