پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: احمدزاده به عنوان بازیکن آزاد تصمیم گرفت برود و ما هم باید بپذیریم که بدون ۳ بازیکن جدا شده راه‌مان را ادامه دهیم.

نشست اخیر حمیدرضا گرشاسبی با کریم باقری و همچنین جدایی فرشاد احمدزاده از پرسپولیس و دیگر مسائل پیرامون این تیم و تیم ملی بهانه خوبی شد تا با گفت‌وگویی با تنها عضو ایرانی کادرفنی سرخپوشان داشته باشیم. متن گفت‌وگو با باقری به شرح زیر است:

در مورد جلسه‌ای که با گرشاسبی داشتید، صحبت کنید
جلسه خاصی نبود. در مورد مسائل مربوط با تیم و برنامه‌های کادرفنی برای تیم صحبت‌هایی با مدیریت باشگاه داشتیم. قرار است از ۲۶ خردادماه استارت بزنیم و انشالله یک اردوی ۱۲ روزه هم در یکی از کشورهای اروپایی خواهیم داشت.

 حتما خبر دارید که فرشاد احمدزاده هم به یک تیم لهستانی پیوست؟
بله خب بازیکنان آزاد تصمیم می‌گیرند که برای ادامه فوتبال به چه تیمی بروند و فرشاد هم این تصمیم را گرفت.

 رفتن احمدزاده، مسلمان و محرمی نمی‌تواند به پرسپولیس ضربه بزند؟
به هر حال شرایطی است که برای باشگاه پیش‌ آمده و کاری هم از دست کسی ساخته نیست. فقط باید امیدوار باشیم که پنجره نقل و انتقالات به سوی پرسپولیس باز شود در غیر اینصورت هم مجبوریم با داشته‌‌های بسازیم و به بهترین شکل خود را آماده بازی‌های پیش‌رو کنیم. در هر حال فصل سختی پیش‌روی پرسپولیس است.

شما با فرشاد احمدزاده رابطه خوبی داشته و دارید، آیا سعی کردید که او را متقاعد کنید که در این شرایط پرسپولیس را ترک نکند؟
این جور مسائل به خود بازیکن ربط دارد. من نمی‌توانم در زندگی خصوصی بازیکنان دخالت کرده و به او بگویم حتما در ایران بمان. به هر حال شاید بازیکن دوست داشته باشد برای پیشرفت فوتبالش راهی فوتبال اروپا شود و نمی‌شود مانع شد.

 هواداران پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی واکنش مثبتی نسبت به این انتقال از خود نشان نداده‌اند و اعتقاد دارند پرسپولیس به مراتب از تیم یازدهم جدول لهستان قوی‌تر است، نظر شما چیست؟
من کاری به ضعیف یا قوی بودن تیم احمدزاده ندارم  و نظرم این است که انتخاب این تیم یک تصمیم شخصی بوده و باید به آن احترام گذاشت.

 احمدزاده مدعی شده در پرسپولیس به او فحاشی شده و به همین خاطر تصمیم به جدایی گرفت.
این نظر اوست و خودش باید پاسخگو باشد. فرشاد به عنوان بازیکن آزاد تیم جدیدش را انتخاب کرد و خودش می‌داند و اهدافی که در پیش رو دارد.

 شما سعی کردی رابطه شکرآب بین مسلمان و برانکو را بهتر کنی اما در نهایت سرمربی تیم گفت او را برای فصل بعد نمی‌خواهد!
این تصمیم برانکو بود و در حال حاضر هم باید بپذیریم که بدون نفرات جدا شده کارمان را پیش ببریم. امیدوارم بتوانیم بازیکن جایگزین این نفرات کنیم تا با شرایط بهتری فصل جدید را آغاز کنیم.

 شما در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تیمی مواجه شده‌اید که از لحاظ مالی شرایط ایده‌آلی دارد و بازیکنان خارجی‌اش در سطح بالایی هستند، آیا هواداران حق دارند نگران این بازی باشند؟
شرایط تیم‌های حوزه خلیج فارس با تیم‌های ایرانی فرق دارد. آنها از لحاظ امکانات شرایط خیلی خوبی دارند و هزینه‌های زیادی را صرف خرید بازیکن خارجی می‌کنند اما تیم‌های پرسپولیس و استقلال محدودیت‌های خاصی برای جذب بازیکن دارند و مجبورند با همین شرایط به مصاف حریفان قدر خود بروند. چاره‌ای نیست و ما باید خود را آماده یک بازی سخت با الدحیل کنیم.

 بازی دوستان ایران و ترکیه را چطور دیدید؟
من این بازی را کامل دیدم و نظرم این است که نباید در بازی‌های تدارکاتی قبل از جام‌جهانی به نتایج توجه کرد. قطعا کی‌روش و دستیارانش در این مسابقه به دنبال شناخت هر چه بهتر وضعیت بازیکنان و اوضاع تیم‌شان بودند. چنین بازی‌هایی در این برهه زمان برای تیم ملی لازم است تا بازیکنان به هماهنگی بیشتری برسند.

 بازی‌های لیگ هم قرعه‌کشی شد، آیا از قرعه‌ای که نصیبت تیم‌تان شده راضی هستید؟
در هر صورت ما باید با همه تیم‌ها بازی کنیم و زمان آن چندان فرقی نمی‌کند. همه تیم‌های لیگ حریفان سختی برای پرسپولیس هستند و فقط باید امیدوار باشیم که بازی‌ها در زمان مناسب و با کیفیت خوب برگزار باشد. صرفا هدف فقط برگزاری بازی‌ها نباشد بلکه دنبال این باشیم که سطح بازی‌ها را بالا برده و بازیکنان جوان زیادی در فوتبال  کشورمان چهره شوند. هر موقع لیگ‌مان پویا بوده تیم‌های ملی قدری هم داشته‌ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)