دوشنبه 23 دی (10:30) 

مرجع خبری پرسپولیس : بايد به پيروانى اعتماد بيشترى شود …محسن خليلى: اين بار در آسيا براى آقاى گلى مى جنگم

«همه چيز خوب پيش مى رود انشاءالله تا هفته ديگر به تهران بازمى گردم تا پس از اين مصدوميت طولانى مدت، بار ديگر

 استارت جدى با سرخپوشان داشته باشم.»…اين اولين جملاتى بود كه وقتى با گلزن شماره يك فصل قبل سرخپوشان تماس گرفتيم، از زبان او شنيديم. روحيه بالا و و انگيزه بى مقدارى كه در آهنگ صداى او از پشت تلفن شنيده مى شد اين حس را به شنونده القا مى كرد كه او با روحيه اى فوق العاده به بازگشت فكر مى كند. پايان دورى ۶ ، ۷ ماهه از مستطيل سبز و حضور در كنار همبازيان فصل گذشته آن هم با تلاشى مضاعف!
محسن خليلى فقط و فقط به آينده فكر مى كند و سختى هاى ماه هاى گذشته را به دست فراموشى سپرده است. ديروز با محسن تماس گرفتيم تا از هر درى با او صحبت كنيم. ماحصل اين گفت وگو را مى توانيد در ذيل بخوانيد:
 

pnnc • زمان زيادى به بازگشت محسن خليلى به مستطيل سبز باقى نمانده است درست است؟
– خدا را شكر همين طور هست كه مى گوييد ديگر كابوس مصدوميت به طور كامل دست از سرم برداشته و با انگيزه و تلاش زيادى تمرين مى كنم تا بتوانم به ميادين بازگردم. اينقدر انگيزه دارم كه مطمئن هستم مى توانم ماه ها دورى را جبران كرده و با قدرت به فوتبالم ادامه دهم.  

pnnc• از آخرين برنامه تمرينى ات برايمان صحبت مى كنى؟

– همه چيز خوب پيش مى رود. فشار تمريناتم خيلى زياد شده و تقريباً صددرصد رسيده و درست مثل يك بازيكن سالم تمرين مى كنم البته به خاطر بارندگى و سرما در آلمان فعلاً هرازگاهى به جاى تمرين در چمن طبيعى در چمن مصنوعى تمرين مى كنم اما كيفيت خوب و فوق العاده چمن هاى مصنوعى اينجا باعث شده هيچ مشكلى برايم پيش نيايد.

pnnc • تحمل مصدوميت و دورى از خانه و خانواده و برخى بى مهرى ها مدتى وضعيت روحى ات را تحت الشعاع قرار داده بود اما به نظر مى رسد در حال حاضر با چنين وضعيتى روبرو نيستى؟
– چند ماه اول خيلى سخت بود اما بعداً عادت كردم و برخى مسائل را تحمل كردم تا بتوانم تمام تمركزم را روى مراحل درمانى و بهبودى ام بگذارم. طبق قول دكتر معالجم بعد از ۶ ماه آماده شدم الان از زمان عمل جراحى ام ۵ ماه و ۲ هفته گذشته و در بدبينانه ترين حالت حداكثر يك ماه ديگر آماده حضور در مسابقه رسمى هستم.

pnnc • با اين حساب چمدان هايت را بسته اى كه هر چه زودتر به ايران بازگردى؟
– به احتمال فراوان دوشنبه هفته ديگر برمى گردم. تمام كارهاى بازگشتم انجام شده حتى بليتم را هم OK كرده ام. البته يكى، دو روز قبل از سفرم به تهران يك تست نهايى دارم تا آخرين چكاپ ها هم روى پايم انجام شود و با اطمينان صددرصد به تهران بازگردم.

pnnc • بعد از بازگشت به تهران در تمرينات پرسپوليس حضور فعالى خواهى داشت؟
– قرار است مدارك و آخرين برنامه هاى تمرينى و پزشكى ام را در بازگشت به ايران تحويل دكتر زرينه بدهم تا با تشخيص ايشان كارهاى تمرينى ام را در جمع بچه هاى پرسپوليس پيگيرى كنم.

pnnc • بالاخره توانستى هزينه هاى عمل جراحى ات را با ارائه مداركى كه از طرف فدراسيون خواسته بودند دريافت كنى؟
– وقتى به ايران آمده بودم با آقاى تاج و كفاشيان جلسه داشتم و در اين مورد به صورت مفصل صحبت كردم. از نظر فدراسيون تمامى مدارك قابل تأييد بود و فقط به خاطر پيچ و خم هاى ادارى اين مسأله به تعويق افتاد. اتفاقاً ديروز هم به صورت تلفنى با آقاى تاج صحبت كردم ايشان قول دادند تا در اين هفته هماهنگى هاى لازم انجام شود تا بتوانم هزينه عمل جراحى و طى شدن مراحل درمانى ام را دريافت كنم. فكر نمى كنم مشكل خاصى در اين ارتباط وجود داشته باشد.

pnnc • از اوضاع پرسپوليس از نتايج و باخت هاى عجيب گرفته تا تغييرات در سطح مديريتى خبر دارى؟
– با پايان سال ميلادى امتياز اينترنت و ماهواره ام قطع شده و با توجه به اينكه حداكثر يك هفته ديگر در آلمان هستم اقدام به شارژ دوباره نكردم. اين مسأله و روزى ۴ جلسه تمرين پشت سر هم اين اجازه را از من گرفته كه خيلى دقيق از جزئيات مطلع شوم. فقط در همين حد مى دانم دو باخت غير منتظره در كارنامه پرسپوليس ثبت شده كه اميدوارم اين مسأله با پيروزى مقابل فولاد فراموش شود. به هر حال پرسپوليس امسال افت و خيز زيادى داشته و فقط نگرانى من بابت اين است كه شكست و باخت در پرسپوليس عادى نشود چون آن وقت بايد كارهاى سخت ترى براى نجات پرسپوليس كرد.

pnnc • تغييرات مديريتى و احتمال تغيير در كادر فنى را چطور ارزيابى مى كنى؟
– در خصوص مديريت شنيده ام آقاى انصارى فرد مديرعامل شده اند. فقط در اين مورد مى توانم بگويم آرزو مى كنم هر اتفاقى كه در پرسپوليس رخ مى دهد به نفع مصالح باشگاه باشد. در مورد كادر فنى هم با توجه به اينكه از جريانات حاكم بر تيم دور هستم نمى توانم در اين مورد نظر بدهم. البته فكر مى كنم با نتيجه خوبى كه پرسپوليس در بازى بافولاد و ديدارهاى بعدى كسب كند فشار از روى كادر فنى برداشته خواهد شد. به اعتقاد من تغييرات زياد در طول فصل نمى تواند زياد به نفع هر تيمى باشد. بايد به پيروانى و همكارانش اعتماد بيشترى شود.

pnnc • با توجه به اينكه براى بازى هاى آسيايى مشكل خاصى براى بازى ندارى، براى اين بازى ها برنامه خاصى دارى؟
– صددرصد. الان تمام تمركزم معطوف به حضور پرقدرت در پرسپوليس در ليگ و آسياست. البته با توجه به ۷ ماه دورى از فوتبال و پرسپوليس به حمايت بچه ها و كادر فنى نياز دارم. اميدوارم با حضور دوباره ام در پرسپوليس يك بار ديگر براى تيم مورد علاقه ام گلزنى كنم و اين بار در آسيا براى پرسپوليس آقاى گل شوم.

pnnc • چقدر اميدوار هستى با توجه به گروه بندى پرسپوليس در آسيا اين تيم بتواند در آسيا موفق شود؟
– اسم حريفان پرسپوليس بزرگ است اما نام پرسپوليس و افتخاراتش فراتر از فوتبال آسياست و مى تواند با حضورى مقتدرانه در ليگ قهرمانان آسيا از حيثيت فوتبال ايران دفاع كند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)