پرسپولیس نیوز: در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزشی از تعدادی از پیشکسوتان ورزش با حضور رئیس کمیته ملی المپیک تقدیر به عمل آمد.

مراسم تقدیر از پیشکسوتان ورزشی به همت شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس امروز در سالن مرکز همایش‌های صدا و سیما و با حضور پیشکسوتان ورزشی و فوتبالی برگزار شد.

در این مراسم پیشکسوتانی همچون علی پروین،‌ حسین کلانی، محمدرضا طالقانی، حمید جاسمیان، محمد پنجعلی، حسن رنگرز، حمید درخشان، ناصر محمدخانی، ناصر ابراهیمی، حسن روشن، پرویز مظلومی، عباس کارگر جم، کاظم اولیایی، مهدی محمدنبی، محمد حسن انصاری‌فرد، سپهر حیدری، حسن خان‌محمدی، رضا جباری، هادی طاوسی، مجتبی شیری و … حضور داشتند.

همچنین رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک،‌ گابریل کالدرون سرمربی و علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس، شهربانو منصوریان ووشو کار مطرح کشورمان و … از جمله میهمان ویژه مراسم امروز بودند که با حضور در سالن مرکز همایش ‌های صدا و سیما در مراسم تقدیر از پیشکسوتان حضور پیدا کردند.

در این مراسم از تعدادی از پیشکسوتان فوتبال با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد و از یک عمر تلاش صادقانه در امر ورزش تجلیل شد.

همچنین فیلم‌هایی از سال‌های گذشته باشگاه پرسپولیس برای حاضرین پخش شد که به شدت مورد استقبال شرکت کنندگان در این مراسم واقع شد.

در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و نام آوران ورزش از علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس تقدیر به عمل آمد.

بیرانوند که هفته گذشته درمراسم برترین‌های آسیا نتوانسته بود عنوان بهترین بازیکن سال را کسب کند در این مراسم با حضور علی پروین ، رضا صالحی امیری، حمیدرضا گرشاسبی و وحید قلیچ مورد تقدیر قرار گرفت.

علی پروین در این مراسم و در زمان تقدیر از بیرانوند اعلام کرد که او بهترین بازیکن اسیا است.

* شرکت پیشکسوتان همچنین از علیرضا بیرانوند که به عنوان کاندیدای مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شده بود، تقدیر ویژه‌ای کرد و جایزه‌ای به او از سوی صالحی‌امیری اهدا شد. علی پروین در این باره گفت: از نظر من بیرانوند برترین بازیکن آسیا است.

* کالدرون یکی دیگر از افرادی بود که با دعوت مجری برنامه با بالای سن مراسم آمد و در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره شرایط پرسپولیس و اینکه به نظرش در دربی برگشت استقلال را شکست خواهند داد یا خیر؟ گفت: پرسپولیس روزهای جدیدی را شروع کرده و سعی می‌کنیم در دربی برگشت هم برنده باشیم.

* در این مراسم از هانی نوروزی، فرزند زنده یاد هادی نوروزی بازیکن پیشین پرسپولیس نیز تقدیر به عمل آمد.

* یکی دیگر از نکات جالب این مراسم این بود که با دعوت مجری برنامه، وحید قلیچ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس همراه با علیرضا بیرانوند روی سن آمده و کدورت‌هایی که با هم داشتند را کنار گذاشته و یکدیگر را در آغوش گرفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)